Gå til innhold

Kjendismanager Erland Bakke

Hummingbird2

Anbefalte innlegg

altius skrev (56 minutter siden):

Haha. Ser nå Bakke har vært i kontakt med KG allerede. 😂

EBCB63F5-E6D3-446A-B92D-30E52FF657A2.png

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Skrottefar said:

Fortell 😛

Tipper h*en bare sier det fordi moderatorene har vært inne og fjernet avsporingene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (29 minutter siden):

Tipper h*en bare sier det fordi moderatorene har vært inne og fjernet avsporingene.

Aaaah, haha. Ja det kan godt hende! Men det hadde ikke forundret meg om det har blitt fyrt av noen mailer eller sendt noen advokatbrev til KG heller 😂

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusvik & Tønne snakker om Erland Bakke igjen i dagens podcast. Helt i starten fra 01:47 min inn. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Hummingbird2 said:

Tusvik & Tønne snakker om Erland Bakke igjen i dagens podcast. Helt i starten fra 01:47 min inn. 

Støme og Jerman snakker også litt om det i starten av dagens podcast. Han ene sier Bakke har sendt barnevernet etter noen. Herregud

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (36 minutter siden):

Støme og Jerman snakker også litt om det i starten av dagens podcast. Han ene sier Bakke har sendt barnevernet etter noen. Herregud

Er det sant?? 

Hvorfor går denne mannen løs? Er det fordi ingen vil anmelde han? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Licorne skrev (På 31.10.2021 den 16.42):

Denne nyretransplantasjonen blir for øvrig Fotografen anklaget for å være ansvarlig for, i papirene Bakke sendte inn til Forliksrådet. Det var visst hennes skyld at han fikk høyt blodtrykk og mista siste nyren sin. Skulle få legen på Riksen til å bevise det i retten og greier. 

En mister vel ikke en nyre ved å være stresset? Eller tar jeg feil nå?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Honey Dew said:

En mister vel ikke en nyre ved å være stresset? Eller tar jeg feil nå?

Det stemmer at høyt blodtrykk kan bidra til eller være årsak til nyresvikt. Høyt blodtrykk kan igjen komme fra stress.

Men å legge ansvaret på en annen person, er jo helt borti natta.

Om han har stresset så mye at blodtrykket hans har tatt knekken på nyra, så tipper jeg det er noe han fint har klart å gjøre selv.

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, bonsaijenta said:

Er det sant?? 

Hvorfor går denne mannen løs? Er det fordi ingen vil anmelde han? 

Det er jo flere som har anmeldt han, det står i den første VG saken fra forrige helg. Men politiet har henlagt sakene på grunn av saksbehandlingskapasitet. Utrolig frustrerende. Men i den siste saken som kom nå på fredag sier jo advokaten i den saken at de antageligvis vil anmelde han. Kanskje flere da burde gå til politiet igjen for å minne de på at, hei, dette har jo jeg også sagt i fra om. Blir interessant å se. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig vanskelig for politiet med sånne saker som dette, hvor det er påstand mot påstand, og det jaggu ikke er lett å se hva som faktisk har skjedd. Og ennå vanskeligere å bygge opp nok beviser til at man kan ta det videre.

Det er derfor det er så bra med god gravejournalistikk, slik VG har gjort. Da kan man flette sakene sammen og fort se mønstrene, og vipps var han blitt avslørt.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/31/2021 at 6:26 PM, altius said:

Haha. Ser nå Bakke har vært i kontakt med KG allerede. 😂

Det er innlegg om Ørjan Burøe som er fjernet, ikke Bakke. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fortsatt stille som i graven fra Per Sundnes ser det ut til, han må da kunne si noe syns jeg, mer enn det lille som har kommet frem, siden de har vært partnere mener jeg

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (14 minutter siden):

Og fortsatt stille som i graven fra Per Sundnes ser det ut til, han må da kunne si noe syns jeg, mer enn det lille som har kommet frem, siden de har vært partnere mener jeg

Kanskje han bare velger å sitte stille i båten og håpe stormen går fort over?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida skrev (Akkurat nå):

Kanskje han bare velger å sitte stille i båten og håpe stormen går fort over?

Kanskje det, men regner med at han har x antall forespørsler fra VG om ytterligere kommentarer, og blir litt rart dersom VG ikke har mer å komme med på sikt og da burde han bevege seg litt mer i båten enn hva han gjør nå :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (7 minutter siden):

Kanskje det, men regner med at han har x antall forespørsler fra VG om ytterligere kommentarer, og blir litt rart dersom VG ikke har mer å komme med på sikt og da burde han bevege seg litt mer i båten enn hva han gjør nå :)

Enig i det. Kan vi se frem til panisk roing kanskje, både av den ene og den andre?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frida skrev (20 minutter siden):

Enig i det. Kan vi se frem til panisk roing kanskje, både av den ene og den andre?

Roing vil det nok bli til slutt, med mindre VG ikke har mer å komme med og alt bare renner ut i sanda, noe jeg virkelig ikke håper, for ballen ruller

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (23 minutter siden):

Roing vil det nok bli til slutt, med mindre VG ikke har mer å komme med og alt bare renner ut i sanda, noe jeg virkelig ikke håper, for ballen ruller

Jeg håper virkelig alt kommer på bordet, det er så viktig for alle ofrene!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (2 timer siden):

Den som tier samtykker.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (20 timer siden):

Den som tier samtykker.

Greit nok, men rart VG ikke er mer "på" for å få en kommentar, og hadde de fått noen, uansett hva, så ville de sikkert skrevet noe om det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...