Gå til innhold

Kjendismanager Erland Bakke

Hummingbird2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

minimymlen skrev (14 minutter siden):

@Flottflottesen Anbefaler at du sletter svaret ditt. I tillegg til å være ryktespredning har du nå endret det til å se ut som det er @Embla82 som har skrevet det. 

Det var ikke meningen å få det til å se sånn ut, jeg prøvde egentlig å slette. Skjønner fortsatt ikke hvordan jeg gjør det. Nei det er kanskje ikke greit å spre sannheter, men det var hvertfall på sin plass at herr og fru utspekulert endelig ble avslørt. Stakkars barna. 

Endret av Flottflottesen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire
bonsaijenta skrev (6 timer siden):

Er det noen som vil jobbe med han etter dette da? Bare man er litt uenig med han så risikerer man å bli saksøkt. 

Det er vel fremdeles folk som booker Ørjan Burøe også 🤷‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (På 26.10.2021 den 20.56):

Jeg forstår du ikke går rundt med slike detaljer i hodet, det er nok egentlig en bra ting😅 Jeg husker det fordi det gjorde inntrykk på meg at Bakke bare gjorde alt være for så og "ofre" Ørjan når han forsto hvor dårlig de hadde håndtert alt. Han sa vært fal selv at han avsluttet det med Ørjan, som jeg synes var illojalt! han kunne da hvert fal sagt at de ble enige om og avslutte eller noe. Spesielt når Bakke var med og ta alle gale valg, som førte til at Ørjan ble så upopulær at Bakke dumpet han. Det er ikke det at jeg tror Ørjan er noe uskyld som fortjener så fantastisk bra behandling, men jeg synes Bakke var imponerende illojal og uprofesjonell når han dumpet Ørjan slik han gjorde.

Tidligere manager Erland Bakke sier han avsluttet partnerskapet med Burøe etter press fra komikermiljøet.

Leger med link i tilfølge du blir like interessert i historien som jeg ble😂Stand Up Norge og Ørjan Burøe brøt kontrakten etter varsler om trakassering – NRK Kultur og underholdning

Håper du har rett om at det kommer mer, om Per har vært med og nesten ødelegge en artist sitt liv med og spre rykter fortjener han noen oppfølgingsspørsmål. 

Hvis man ser på artiklene rundt Bakke angående Burøe så er det faktisk ikke en eneste uttalelse fra Burøe selv. Bakke dukket opp som troll i eske for å hjelpe Burøe, men det har kanskje vært mer til skade for Burøe enn hjelp når man ser hvordan Bakke håndterer situasjoner? 

Dagens avis tyder også på at Bakke har gått langt ved å forfalske e-post mm, jeg forslår en ny tolkning av «mistet Bakkekontakten» 
Han har kanskje mye innsideinformasjon om mange kjente og bruker den når og der det trengs, og resten finner han på slik det passer han? 
Kynisk og trist😯

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://m24.no/erland-bakke-gravejournalistikk-tora-bakke-handlykken/kjendismanager-mener-vg-prover-a-sverte-ham-med-gravesak-dette-svarer-avisen/405968

Erland Bakke forsøker å overbevise media om at VG er ute etter å sverte han. Motivasjonen er at han er en direkte konkurrent til VG’s eget management-selskap.

Det misunnelses-kortet kan han dra lenger på landet med, for ingen av profilene Motormouth representerer/har representert er i VG-skala, og tallene til Motormouth tyder på at Bakke ikke er i stand til å true noe som helst. Profesjonelt, på det private truer han alt og alle...

kanskje derfor de eneste som gadd å trykke konspirasjonsteoriene hans var m24, som jeg aldri har hørt om før. Og dessverre for Bakke gjør journalistene i m24 også jobben sin. Han kom ikke akkurat bedre ut av denne artikkelen

• Liker 39
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janis1980 skrev (47 minutter siden):

Hvis man ser på artiklene rundt Bakke angående Burøe så er det faktisk ikke en eneste uttalelse fra Burøe selv. Bakke dukket opp som troll i eske for å hjelpe Burøe, men det har kanskje vært mer til skade for Burøe enn hjelp når man ser hvordan Bakke håndterer situasjoner? 

Dagens avis tyder også på at Bakke har gått langt ved å forfalske e-post mm, jeg forslår en ny tolkning av «mistet Bakkekontakten» 
Han har kanskje mye innsideinformasjon om mange kjente og bruker den når og der det trengs, og resten finner han på slik det passer han? 
Kynisk og trist😯

Burøe er på ingen måtte den av Bakke sine ofre jeg synes mest synd på akkurat, men jeg tror du har et poeng i at Bakke sin "hjelp" ikke var så mye hjelp heller tvert om. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Felis skrev (35 minutter siden):

https://m24.no/erland-bakke-gravejournalistikk-tora-bakke-handlykken/kjendismanager-mener-vg-prover-a-sverte-ham-med-gravesak-dette-svarer-avisen/405968

Erland Bakke forsøker å overbevise media om at VG er ute etter å sverte han. Motivasjonen er at han er en direkte konkurrent til VG’s eget management-selskap.

Det misunnelses-kortet kan han dra lenger på landet med, for ingen av profilene Motormouth representerer/har representert er i VG-skala, og tallene til Motormouth tyder på at Bakke ikke er i stand til å true noe som helst. Profesjonelt, på det private truer han alt og alle...

kanskje derfor de eneste som gadd å trykke konspirasjonsteoriene hans var m24, som jeg aldri har hørt om før. Og dessverre for Bakke gjør journalistene i m24 også jobben sin. Han kom ikke akkurat bedre ut av denne artikkelen

På seg selv kjenner man andre; han har jo svertet alle som han har konflikt med. Rene svertekampanjer er jo hans MO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Janis1980 said:

Kynisk og trist😯

Igjen, naivt å tro at Burøe ikke var fullt og helt enig i Bakke sin håndtering av saken. 
Noen vil nok mene at det var nettopp Bakkes håndtering av saken som endte opp med en hel del styr rundt ham selv, som jo var årsaken til at Ørjan slapp «billig unna». 

Du trenger sikkert ikke en påminnelse om Ørjans «ektefølte» unnskyldning på FB som han senere slettet. Antageligvis da han så at Manageren dreit seg ut og han selv kunne slippe unna. 

Men, tilbake til Bakke da….. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (2 timer siden):

På seg selv kjenner man andre; han har jo svertet alle som han har konflikt med. Rene svertekampanjer er jo hans MO.

Jeg håper inderlig du ikke har rett. Bakke har jo en veldig konkret fremgangsmåte når det gjelder svertekampanjene sine. "Puler 15-åringer"-utsagn er noe flere hevder seg utsatt for.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Felis skrev (11 minutter siden):

Jeg håper inderlig du ikke har rett. Bakke har jo en veldig konkret fremgangsmåte når det gjelder svertekampanjene sine. "Puler 15-åringer"-utsagn er noe flere hevder seg utsatt for.

Nei, nei jeg tenkte ikke på HVA han sverter med, men AT han tenker at VG sikkert er like utspekulerte som ham og dermed ser han for seg at de benytter skitne triks for å ramme en motstander. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. Videre debatt rundt andre personer enn Bakke vil bli slettet som avsporinger. 

Sol, admin.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla82 skrev (På 29.10.2021 den 9.04):

Jeg tenkte litt på etter første saken hvordan det må være å være familien. Synes veldig synd på barna. Kona kan ikke unngått å ha visst litt. Når mannen din begynner å saksøke au pairene så skjønner man at man ikke er gift med en bra fyr om man ikke har skjønt det før. Og det har uansett gått i rettsaker og urett mot ham konstant i årevis. Vi som har observert ham i kommentarfelt på facebook og lignende har jo også luktet lunta for lengst. Så her er det ikke mulig å være naiv. Enten er man helt kuet, eller så trives man med enn mann som kan ordne hva som helst i egen favør koste hva det koste vil. 

Noen like barn leker best. For alt vi vet er hun likedan. Hun kan, som du sier, ikke ha unngått å vite litt. 

Og ja, det er synd på barna, men det er faren deres som har stelt dette i stand, og det er viktig at det kommer fram i lyset. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/29/2021 at 11:31 AM, Felis said:

Det står at Bakke trenerte saken, og jeg antar han skyldte på sviktende helse, med tanke på at han har vært svært synlig i media angående tidligere helseutfordringer (nyretransplantasjon). Jeg antar at au pairens advokat forsøkte å komme til bunns i om han virkelig var for syk til å møte, eller om treneringen var et ledd i å få au pairen til å gi opp (vi leser jo at advokatutgiftene hennes økte på grunn av Bakkes trenering).

Han visste nok at han ikke hadde en sak, så for hans del ville det vært best om au pairen ga opp på grunn av økonomi. Vi ser jo at han har lykkes med dette i andre saker.

Denne nyretransplantasjonen blir for øvrig Fotografen anklaget for å være ansvarlig for, i papirene Bakke sendte inn til Forliksrådet. Det var visst hennes skyld at han fikk høyt blodtrykk og mista siste nyren sin. Skulle få legen på Riksen til å bevise det i retten og greier. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Licorne skrev (59 minutter siden):

Denne nyretransplantasjonen blir for øvrig Fotografen anklaget for å være ansvarlig for, i papirene Bakke sendte inn til Forliksrådet. Det var visst hennes skyld at han fikk høyt blodtrykk og mista siste nyren sin. Skulle få legen på Riksen til å bevise det i retten og greier. 

Han er fader ikke sann!!!!!

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Hummingbird2 said:

Han er fader ikke sann!!!!!

Kan du si! Navnga visst også flere komikere som han påstod ikke ville jobbe med han lenger på grunn av at hun varslet om Burøe, men bevisene var bare noen rare screenshots om noe helt annet. Hun var ikke nevnt med et ord. Som om han trengte hjelp til å miste klienter på den tiden? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altius skrev (7 minutter siden):

Haha. Ser nå Bakke har vært i kontakt med KG allerede. 😂

Fortell 😛

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...