Felis Skrevet 26. oktober 2021 #221 Del Skrevet 26. oktober 2021 minimymlen skrev (12 minutter siden): Den må da ha blitt redigert? Mener den var 1:03 eller noe da jeg hørte på den, mens nå er den knapt 1 time. Så to av Norges mest frittalende komikere har redigert en av landets største podcaster rett etter publisering? Interessant, de sto jo i det med burøe-saken... De har ikke engang endret overskrift, så de har nok hatt hastverk. Bakke har fremdeles litt makt, tydeligvis. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inkognitoher Skrevet 26. oktober 2021 #222 Del Skrevet 26. oktober 2021 minimymlen skrev (34 minutter siden): Nå ble den ene av de omtalt i VG-saken, så helt uten troverdighet er de vel ikke. Det er forskjell på det å bli kort omtalt i en VG artikkel og det å gi en podcast full troverdighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 26. oktober 2021 #223 Del Skrevet 26. oktober 2021 Felis skrev (3 minutter siden): Så to av Norges mest frittalende komikere har redigert en av landets største podcaster rett etter publisering? Interessant, de sto jo i det med burøe-saken... De har ikke engang endret overskrift, så de har nok hatt hastverk. Bakke har fremdeles litt makt, tydeligvis. Mulig de har fått SMS fra Elden, siden det går litt raskere enn brev....Men du hører på slutten at de begynner å snakke om Olavshallen, som var innledningen på de få minuttene de snakket om EB-saken. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 26. oktober 2021 #224 Del Skrevet 26. oktober 2021 Felis skrev (3 minutter siden): Så to av Norges mest frittalende komikere har redigert en av landets største podcaster rett etter publisering? Interessant, de sto jo i det med burøe-saken... De har ikke engang endret overskrift, så de har nok hatt hastverk. Bakke har fremdeles litt makt, tydeligvis. Hørte den nettopp. Fra 51 tror jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #225 Del Skrevet 26. oktober 2021 Merkelig. Jeg får hørt det, men det kan være fordi jeg lastet ned episoden i dag morges. De snakker uansett kun om det som står i VG artikkelen, så helt merkelig hvis de har redigert episoden. Alt ligger jo i VG artikkelen på nett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 26. oktober 2021 #226 Del Skrevet 26. oktober 2021 Hummingbird2 skrev (Akkurat nå): Merkelig. Jeg får hørt det, men det kan være fordi jeg lastet ned episoden i dag morges. De snakker uansett kun om det som står i VG artikkelen, så helt merkelig hvis de har redigert episoden. Alt ligger jo i VG artikkelen på nett. Hvor lang er episoden din vs den som ligger ute nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #227 Del Skrevet 26. oktober 2021 (endret) minimymlen skrev (5 minutter siden): Hvor lang er episoden din vs den som ligger ute nå? 1:00:14 står det på episoden jeg har lastet ned, de begynner å snakke om Erland Bakke siste fem minuttene. Går jeg inn på linken til episoden står det 57 minutter…. Så ja, den har blitt redigert. Endret 26. oktober 2021 av Hummingbird2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 26. oktober 2021 #228 Del Skrevet 26. oktober 2021 Hummingbird2 skrev (3 minutter siden): 1:00:14 står det på episoden jeg har lastet ned, de begynner å snakke om Erland Bakke siste fem minuttene. Går jeg inn på linken til episoden står det 57 minutter…. Så ja, den har blitt redigert. Jepp, nå tok jeg en refresh på linken og da var det plutselig 57 minutter. "Noen" har reagert. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #229 Del Skrevet 26. oktober 2021 Ja, veldokumenterte påstander går jo som kjent under kategorien «mobbing» og «krenkelser» der på det synkende skipet. Jeg bare fatter ikke at noen orker å assosieres med det, selvom de får godt betalt. Man ville jo trodd at et slikt karakterdrap i landets største avis ville føre til litt selvrefleksjon. Men igjen fremstår det som angrep er det «beste» forsvar. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 26. oktober 2021 #230 Del Skrevet 26. oktober 2021 Jeg hører på den nå, 53.20. Ikke redigert bort. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #231 Del Skrevet 26. oktober 2021 bonsaijenta skrev (2 minutter siden): Jeg hører på den nå, 53.20. Ikke redigert bort. Da har nok din podcast app lastet ned episoden som hos meg. For det er en redigert versjon ute nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 26. oktober 2021 #232 Del Skrevet 26. oktober 2021 Det er ulike lengder som ligger ute på forskjellige plattformer. Der jeg hørte den tidligere i dag er det nå en redigert versjon. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 26. oktober 2021 #233 Del Skrevet 26. oktober 2021 Det ligger fortsatt ute hos Spotify, slo akkurat på nå, og de snakker om det helt på slutten, 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 26. oktober 2021 #234 Del Skrevet 26. oktober 2021 Hummingbird2 skrev (5 minutter siden): Da har nok din podcast app lastet ned episoden som hos meg. For det er en redigert versjon ute nå. Har aldri hørt podcasten deres før idag. Hørte den via Spotify. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 26. oktober 2021 #235 Del Skrevet 26. oktober 2021 "Han politianmelder dem, han saksøker dem....og han kommer med Elden. Jon Christian Elden er noe av det skumleste et menneske kan møte på sin vei. Det vet jo alle". 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøkenert Skrevet 26. oktober 2021 #236 Del Skrevet 26. oktober 2021 bonsaijenta skrev (4 minutter siden): Jeg hører på den nå, 53.20. Ikke redigert bort. På 55:53 sier Sigrid: «I Erland Bakke-saken i vg i helgen» i den versjonen jeg har i min podcast-app. Den ble lastet ned i dag tidlig. Sjekka mot Apple sin podcast app (hvor jeg ikke har lasta ned podcasten) der sier hun det samme samtidig i avspillingen, så jeg tror ikke det er noe redigering her. Episoden heter jo «Antibiotikaresistens, ripssaft og slem manager», hvis de skulle ha redigert bort Bakke-delen så måtte de også ha endra episodenavnet. Men de går ikke noe særlig i dybden på saken ut over å kommentere aupair-historien og linke til Ørjan Burøe-saken og et spillested som har sagt nei til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #237 Del Skrevet 26. oktober 2021 Inkognitoher skrev (1 time siden): Når det blir gitt en anbefaling om en spesifikk podcast i denne saken, så synes jeg det er helt innafor å spandere noen sekunder på å «trøkke ut den setningen der» De to damene har null troverdighet i dette sakskomplekset, slik jeg ser det Vel, nå har jo Bakke selv dratt de inn i saken igjen i følge artikkelen i VG. Der har jo VG tatt med en sms Bakke selv har sendt til Sigrid Bonde Tusvik. Så helt irrelevant blir det ikke å anbefale dagens podcast episode. Og det er virkelig ikke Tusvik & Tønne som har null troverdighet. Det er Erland Bakke som har null troverdighet etter lørdagens reportasje i VG. En over gjennomsnittet veldokumentert sådan. https://www.vg.no/spesial/2021/kjendismanageren/ 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 26. oktober 2021 #238 Del Skrevet 26. oktober 2021 Linken fra www.tusvikogtonne.no går til en versjon som nå er redigert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 26. oktober 2021 #239 Del Skrevet 26. oktober 2021 frøkenert skrev (Akkurat nå): På 55:53 sier Sigrid: «I Erland Bakke-saken i vg i helgen» i den versjonen jeg har i min podcast-app. Den ble lastet ned i dag tidlig. Sjekka mot Apple sin podcast app (hvor jeg ikke har lasta ned podcasten) der sier hun det samme samtidig i avspillingen, så jeg tror ikke det er noe redigering her. Episoden heter jo «Antibiotikaresistens, ripssaft og slem manager», hvis de skulle ha redigert bort Bakke-delen så måtte de også ha endra episodenavnet. Men de går ikke noe særlig i dybden på saken ut over å kommentere aupair-historien og linke til Ørjan Burøe-saken og et spillested som har sagt nei til han. Nei, jeg tror heller ikke noe ble redigert. Hva skal EB eller Elden gjøre med de har pratet om som allerede er nevnt alle andre steder😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøkenert Skrevet 26. oktober 2021 #240 Del Skrevet 26. oktober 2021 minimymlen skrev (5 minutter siden): Linken fra www.tusvikogtonne.no går til en versjon som nå er redigert. Nei, det er ikke redigert. Men Sigrid sier setningen jeg refererte til på 1:01:40 og ikke 55:53 som i podcastappene. Antar det er forskjellig lengde på reklamer som gjør dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå