AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Før var jeg veldig mye inne på facebook, så snap og nå er det kg. Merker ofte at jeg bare må inn og kikke eller bare plutselig ser på det uten at jeg tenker på det. Unnskyldningen er at det er min måte å slappe av. Men jeg merker at jeg gjør det på jobb, når jeg er sammen med familie, når jeg ser på film/tv, før og etter butikken, mens jeg snakker med min kjære. Det er der første jeg ser på når jeg står opp og det siste jeg ser på før jeg legger meg. Dette kan ikke være bra, å være så avgengig av kg. På mange måter er jeg nærmere og mer åpen/ærlig med brukere her inne enn med de som står meg nærmest. Vet at familien syns det er plagsomt at jeg gjemmer meg her inne hele tiden, men er så vanskelig å la være... Noen andre enn meg som har det sånn? Anonymkode: cce88...88b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg har det også sånn. Men vi får tenke at det kunne vært verre. I det minste har jeg ikke spilleproblemer, og ikke er jeg rusavhengig heller. Så det kunne vært verre. Anonymkode: d8e30...7d1 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har det også sånn. Men vi får tenke at det kunne vært verre. I det minste har jeg ikke spilleproblemer, og ikke er jeg rusavhengig heller. Så det kunne vært verre. Anonymkode: d8e30...7d1 Det er sant, men får fremdeles veldig dårlig samvittighet pga det... Anonymkode: cce88...88b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 Måtte inn i denne tråden for å titte, lurte på hva å være avhengig av kilo var.... 😂 Anonymkode: de1e1...390
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 Nei, jeg har det ikke sånn, men vi kan glede oss over at denne plassen er fullstendig kalorifri ...og det er det ikke mye som er av gode ting som vi liker. 1
Gjest Jmcclane Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 Så lenge det ikke går utover forholdet, familien og hverdagen ellers på noe nevneverdig dårlig måte så burde det gå greit.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 Man vet det er blitt ille hvis man avbryter sex for å sjekke kg Anonymkode: 852d7...d86
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Før var jeg veldig mye inne på facebook, så snap og nå er det kg. Merker ofte at jeg bare må inn og kikke eller bare plutselig ser på det uten at jeg tenker på det. Unnskyldningen er at det er min måte å slappe av. Men jeg merker at jeg gjør det på jobb, når jeg er sammen med familie, når jeg ser på film/tv, før og etter butikken, mens jeg snakker med min kjære. Det er der første jeg ser på når jeg står opp og det siste jeg ser på før jeg legger meg. Dette kan ikke være bra, å være så avgengig av kg. På mange måter er jeg nærmere og mer åpen/ærlig med brukere her inne enn med de som står meg nærmest. Vet at familien syns det er plagsomt at jeg gjemmer meg her inne hele tiden, men er så vanskelig å la være... Noen andre enn meg som har det sånn? Anonymkode: cce88...88b Kommuniserer du med brukere på KG om ting som du trenger å snakke om, så er det vel bare bra at du bruker KG til det mener jeg. Men hvorfor kan du ikke være nærmere og mer åpen med de som står deg nærmest? Anonymkode: 6b7a6...a36
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #9 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg er også avhengig. Det er ganske flaut å innrømme, altså. Jeg plages litt med vonde tanker og er engstelig, og merker at når jeg leser litt på kg så klarer jeg å skyve dette litt til side og jeg unngår å få skikkelig angst. Det er rett og slett en slags unnamanøver for å beholde roen. Jeg skriver relativt lite, men leser mye. Det gjør ikke noe at temaet er helt irelevant for meg. F.eks er jeg ikke skilt og har ikke stebarn, likevel leser jeg gjerne om bidrag og samvær og vanskelige ex-er Jeg har vært på kg i mange mange år, stort sett daglig. Når jeg ikke har mulighet til å lese på kg på en hel dag, blir jeg rastløs og kjenner en form for abstinens. Ikke bra... Anonymkode: f537c...9c8
stan Skrevet 23. oktober 2021 #10 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg er ikke avhengig. Jeg kan slutte når jeg vil, men jeg vil ikke 😂 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #11 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er også avhengig. Det er ganske flaut å innrømme, altså. Jeg plages litt med vonde tanker og er engstelig, og merker at når jeg leser litt på kg så klarer jeg å skyve dette litt til side og jeg unngår å få skikkelig angst. Det er rett og slett en slags unnamanøver for å beholde roen. Jeg skriver relativt lite, men leser mye. Det gjør ikke noe at temaet er helt irelevant for meg. F.eks er jeg ikke skilt og har ikke stebarn, likevel leser jeg gjerne om bidrag og samvær og vanskelige ex-er Jeg har vært på kg i mange mange år, stort sett daglig. Når jeg ikke har mulighet til å lese på kg på en hel dag, blir jeg rastløs og kjenner en form for abstinens. Ikke bra... Anonymkode: f537c...9c8 Er det sikkert at det du kjenner er en form for abstinens? Eller kan det være slik at lesing på KG er det eneste som greier å avlede deg litt fra de vonde tankene og enstelsen (er det angst du har?), og når du ikke har hatt anledning til å avlede deg med KG i løpet av en dag så er det engstelsen som fremkaller rastløsheten? Anonymkode: 6b7a6...a36
KjøttOPP Skrevet 23. oktober 2021 #12 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Måtte inn i denne tråden for å titte, lurte på hva å være avhengig av kilo var.... 😂 Anonymkode: de1e1...390 Da kunne det ha vært et tilfelle av anorexia🙈
Gjest Jmcclane Skrevet 23. oktober 2021 #13 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Måtte inn i denne tråden for å titte, lurte på hva å være avhengig av kilo var.... 😂 Anonymkode: de1e1...390 Ha ha😅
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #14 Skrevet 23. oktober 2021 Eg har det på same måte.. går ut over kvardalige ting... utset husarbeid matlaging lesing til ekssmen osv... Anonymkode: cce88...88b
Miranda Bailey Skrevet 23. oktober 2021 #15 Skrevet 23. oktober 2021 Kjenner meg igjen. Jeg har lite å gjøre på om dagen da, så for min del er det nok for å fylle et tomrom i meg. Har vært avhengig av sosiale medier i mange, mange år. Tilbringer all min våkne tid på enten PC eller mobil, eller begge - med mindre jeg er på trening eller er med venner.
Kågebruker Skrevet 23. oktober 2021 #16 Skrevet 23. oktober 2021 Så er man endelig voksen, søvnløs om natten og bevisstløs om dagen. Pengeproblemer og kvinnfolkproblemer og KGproblemer som de gamle bohemer.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #17 Skrevet 23. oktober 2021 Totalt avhengig. Sjekker heller kg enn Vg feks. Nå har jeg heller ikke snapchat eller lignende heller, kg og reddit. Merklig at å diskutere med fremmede er mer givende enn å se Tante Marits 70 bilder fra fjellturen sin i dag. Anonymkode: 9b1f9...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå