Gå til innhold

Er det bare meg eller har dårlige menn ofte små pikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle jeg har blitt behandlet dårlig av har typisk små pikker. 

Er det vanlig? Mens menn som har store ikke engang gidder, i og med at de vet at de har bra nok utstyr? 

Mens mikropikkene kompenserer her og der? 

Anonymkode: d987c...406

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, The Golden State Killer, hadde vist unormalt liten penis. 

Anonymkode: 7cc14...d86

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Med andre ord, en mikropikk? 

Skrevet

Mens de med store pikker står der som spørsmålstegn, mens mikropikkene går rundt og straffer uskyldige for at de er utstyrt med mikropikk? 

• Liker 5
Skrevet

Nei. De jeg har blitt behandlet dårlig av er fuckboys med store pikker. 

Jeg føler at så lenge en mann er veldig snill og gentleman så er pikken desverre liten.... Man får ikke i både pose og sekk nei. 

Anonymkode: f60fb...0dd

• Liker 5
Skrevet

Det er også min erfaring faktisk! Jeg gamer en del med gutter og tro meg det merkes 😬

Anonymkode: 971e3...d05

• Liker 1
Skrevet

Jeg var bortig en mann. Sikkert 30 år siden. Han var liten. Skikkkelig liten. Men, han kunne kompanserft. Brukt tungen. Ta imot leketøy . Å være liten. Det betyr ikke noe. 

• Liker 7
Skrevet
Helene skrev (2 minutter siden):

Jeg var bortig en mann. Sikkert 30 år siden. Han var liten. Skikkkelig liten. Men, han kunne kompanserft. Brukt tungen. Ta imot leketøy . Å være liten. Det betyr ikke noe. 

Jo det betyr noe for de som liker å bli penetrert. Oralsex blir jeg bare anspent av. Plutselig smaker det noe eller lukter noe og livredd for at de skal få tunga ved anus.... jeg kunne ikke blitt sammen med en mann med liten. 

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Med andre ord, en mikropikk? 

Sikkert, tror bare ikke ofrene brukte ordet "mikro" .

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sikkert, tror bare ikke ofrene brukte ordet "mikro" .

Mente i overført betydning. Menn som krever at andre underkaster seg den elendige psyken deres. 

• Liker 1
Skrevet

Dette var en stusslig tråd. TS, det høres ut som det ikke ble noe på deg i kveld, men det er da ingen grunn til å rakke ned på menns størrelser.

Anonymkode: ce6b3...010

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Alle jeg har blitt behandlet dårlig av har typisk små pikker. 

Er det vanlig? Mens menn som har store ikke engang gidder, i og med at de vet at de har bra nok utstyr? 

Mens mikropikkene kompenserer her og der? 

Hmm, det varierer, ivertfall min erfaring. Har møtt mange menn, og noen vært skikkelig drittsekker...utstyret har vært stort nok det, sammen med egoet deres. 

Har egentlig aldri møtt en mann med veldig liten penis, men det er ikke så mange fra midtøsten med små...har bare data og truffet menn fra ulike land i midt østen...og en fra Afrika da. 

Når det gjelder bruken av utstyret...hmm, noen få har vært bra, andre har kun tenkt på seg selv. Det var en da, han var sykt digg...herregud. 

Anonymkode: 25529...26e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette var en stusslig tråd. TS, det høres ut som det ikke ble noe på deg i kveld, men det er da ingen grunn til å rakke ned på menns størrelser.

Anonymkode: ce6b3...010

Den røde tråden med mikropikker er at de mener i stor grad at andre skylder dem noe, som regel ut av det blå. 

• Liker 1
Skrevet
Helene skrev (13 minutter siden):

Det er min erfaring også. De kompenserer ofte for størrelsen ved å være enda bedre elskere og gjøre en innsats for å tilfredsstille kvinnen. Om de har god selvtillit vel og merke. Har ogsåvært i forhold med en mann som hadde sånn komplekser for den lille penisen sin at han lett mistet ereksjonen. Og dette viklet seg inn i en ond sirkel hvor han ble mest opptatt av seg selv.

Anonymkode: 441c5...c8a

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. De jeg har blitt behandlet dårlig av er fuckboys med store pikker. 

Jeg føler at så lenge en mann er veldig snill og gentleman så er pikken desverre liten.... Man får ikke i både pose og sekk nei. 

Jeg er normalt snill, omtenksom og kommer med litt over gjennomsnittet pikk. Er også ganske flink til å slikke. Just sayin.

Anonymkode: bd018...bc4

• Liker 1
Skrevet

Hehe, eksen min som mishandlet meg psykisk og fysisk i mange år hadde faktisk liten penis, mens ektemannen min som er verdens beste har veldig stor penis 😄

Neida, jeg tror faktisk ikke det er noen sammengeng, men litt morsomt.

Anonymkode: 8a971...8e5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg er normalt snill, omtenksom og kommer med litt over gjennomsnittet pikk. Er også ganske flink til å slikke. Just sayin.

Hva har det med saken å gjøre? Litt over gjennomsnitt penis er ikke det samme som en liten penis så skjønner ikke hvorfor du kommenterte dette. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan vet du dette? Har du googlet det?

Skrevet

Har møtt drittsekker med både liten og stor penis jeg. Verste fyren jeg har møtt hadde den største jeg har sett. Han har vært fæl med alle damene han har vært med. Er og rasist og en generelt lite trivelig mann. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn som poengterer at de er snill og omtenksom er ofte ikke det. Just sayin 

Anonymkode: 62018...7d4

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...