AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg er ensom, og det er ikke ofte jeg møter folk jeg tenker åh hun der virker virkelig trivelig. Igjen så er det jo jobben hennes. Kunne egt tenkt meg å bli kjent med henne, men kommer aldri til å tørre å ymte frempå om det. Er alt for feig. Hun er ei dame på 45 ish jeg 39 år, dame og i forhold så ikke noen slike tanker. Hadde du turt? Anonymkode: 9bcc2...d0f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Klart hun er hyggelig. Det er en del av jobben hennes! Nei, du skal ikke gjøre noe forsøk på å bli kjent, så lenge hun er på jobb. Men møter du henne utenfor jobben, blir det noe helt annet. Anonymkode: 7bdd3...5e7 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Prøv å småprate litt og se hvordan hun tar det. Ikke gjør det kl. fire på ettermiddagen når det er rush fordi alle skal handle samtidig, gå heller i butikken på litt roligere tider sånn at hun har tid til å småprate litt. Anonymkode: 72656...369 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Klart hun er hyggelig. Det er en del av jobben hennes! Nei, du skal ikke gjøre noe forsøk på å bli kjent, så lenge hun er på jobb. Men møter du henne utenfor jobben, blir det noe helt annet. Anonymkode: 7bdd3...5e7 Det kan jo hende det går bra å ta kontakt, men jeg må si meg litt enig med denne. Hadde det skjedd meg på jobb hadde jeg nok reagert med irritabilitet. Butikkjobb er stressende, og da har man gjerne litt kort lunte for «unødvendig» masing. Anonymkode: 85887...263 1
Hannah80 Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 Klart man kan. Men selv så hadde jeg ikke turt. Ei venninne av meg som jobber i butikk ble invitert ut av en kunde. Det ble både barn og ekteskap ut av det. 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg blir «ofte» invitert på middag o.l (jobber i butikk) jeg synes ikke det er helt greit, og avviser derfor høflig. Så blir det litt kleint i en periode etterpå.. men det går over. Jeg er en service-person på jobb. Det er ikke meg privat, ikke misforstå; Jeg er er normalt hyggelig men på jobb MÅ jeg jo være hyggelig og snakke med alle kundene. Relasjoner bygges, men på falsk grunnlag; Det betyr ikke at man er blitt ekte venner.. Anonymkode: 5d96f...464 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 Gode muligheter for å få penetrert henne vil jeg si. Anonymkode: 5bfc6...997 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 Er du ute etter å få dyppa løken? Eller noen å bli sammen med? Anonymkode: 36515...f31
Egenskap Skrevet 23. oktober 2021 #9 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er ensom, og det er ikke ofte jeg møter folk jeg tenker åh hun der virker virkelig trivelig. Igjen så er det jo jobben hennes. Kunne egt tenkt meg å bli kjent med henne, men kommer aldri til å tørre å ymte frempå om det. Er alt for feig. Hun er ei dame på 45 ish jeg 39 år, dame og i forhold så ikke noen slike tanker. Hadde du turt? Anonymkode: 9bcc2...d0f hun er garantert en person som har mange 6'ere i sitt fag, servicenæringen, så hun er født til å jobbe i servicenæringen. Regner med sjefen betaler henne godt. Bra hun gir deg den servicen du fortjener.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #10 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Gode muligheter for å få penetrert henne vil jeg si. Anonymkode: 5bfc6...997 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er du ute etter å få dyppa løken? Eller noen å bli sammen med? Anonymkode: 36515...f31 Kanskje en idé å lese innlegget ordentlig før dere svarer. Anonymkode: a746c...20d 6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #11 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg jobber i butikk, og har en yndlingskunde. Hun er sikkert 25 år eldre enn meg, men vi klikker på et kosmisk plan! Prater alltid en 10 minutters tid når hun er innom, og forteller hverandre ganske private ting. Ofte blir vi bare stående og smile til hverandre. Skulle ønske vi var i nær familie,skulle gjerne hatt henne som tante eller t.o.m mor😊 Men om den hyggelige damen i butikken din virkelig liker deg veldig godt, eller bare har en hyggelig jobbpersonlighet , det er helt umulig å vite. Ikke bli for personlig mens hun er på jobb, du må bare håpe du møter henne tilfeldig i en annen setting. Anonymkode: b618e...96f 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #12 Skrevet 4. november 2021 vil gjerne høre fra deg ts, hvordan har det gått, har dere utviklet dialogen? Anonymkode: 83827...2f8 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #13 Skrevet 4. november 2021 Sånne ting finter meg helt ut i min butikkjobb. Jeg er 100% for at folk finner vennerbog blir kjent med andre mennesker. Jeg synes det er flott, og jeg hadde blitt glad hvis du var min kunde og du sa hei og slo av en prat med meg i sivil. Men på jobb? Når jeg står der og er blid og hyggelig fordi jeg vil du skal kjøpe den dyre genseren? Nei..... 🙈 Det går faktisk kaldt nedover ryggen på meg hver gang dette skjer meg. Men det er som regel enten mannfolk, eller folk som er litt "enkle" som gjør sånne fremsteg Anonymkode: 8b83e...269
Gjest lurven Skrevet 4. november 2021 #14 Skrevet 4. november 2021 Hannah80 skrev (På 23.10.2021 den 20.06): Klart man kan. Men selv så hadde jeg ikke turt. Ei venninne av meg som jobber i butikk ble invitert ut av en kunde. Det ble både barn og ekteskap ut av det. Måtte han kjøpe noe for at hun skulle bli med på date og sånn?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #15 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (På 4.11.2021 den 7.40): vil gjerne høre fra deg ts, hvordan har det gått, har dere utviklet dialogen? Anonymkode: 83827...2f8 Ts: Nei, jeg har begynt å velge den kassa hun ikke står i. Er bare å glemme dette. Hun får være et hyggelig lysglimt i hverdagen på butikken de gangene jeg møter på henne. Anonymkode: 9bcc2...d0f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #16 Skrevet 5. november 2021 Jeg jobba som kassadame for 15 år siden og husker fortsatt godt favorittkundene mine og de som utartet seg positivt på den ene eller den andre måten. Husker fortsatt ordrett hva de sa og de løfta dagen betraktelig. Noen er bare snille og gode og jeg er vel av typen som hadde blitt glad for at noen ønsket vennskap. Anonymkode: 4cb92...29c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #17 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg jobba som kassadame for 15 år siden og husker fortsatt godt favorittkundene mine og de som utartet seg positivt på den ene eller den andre måten. Husker fortsatt ordrett hva de sa og de løfta dagen betraktelig. Noen er bare snille og gode og jeg er vel av typen som hadde blitt glad for at noen ønsket vennskap. Anonymkode: 4cb92...29c de likte deg i den rollen du hadde. Skjønner godt dem holder oppe dialogen hver gang dere møtes igjen, og igjen. Det bør jo være det mest naturlige på jord. Anonymkode: 83827...2f8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #18 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ts: Nei, jeg har begynt å velge den kassa hun ikke står i. Er bare å glemme dette. Hun får være et hyggelig lysglimt i hverdagen på butikken de gangene jeg møter på henne. Anonymkode: 9bcc2...d0f jeg husker jeg så også ei deilig dame på kassa. Men hun har sine relasjoner. Jeg er en kunde, så det er all rolle jeg kan operere meg i. Anonymkode: 83827...2f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå