AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Hvordan bli geavid med jente baby? Dere som har jenter hadde dere samleie 3 dager før eggløsning? Har 2 gutter og vet d eble unnfanget ved eggløsning. Anonymkode: 78215...1c9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 jeg har lest at det er mannen sine sædceller som bestemmer kjønn, så tror ikke det har noe å si om når din eggløsning er. Anonymkode: 41e16...a4e 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg tror det er noe i dette med at jentecellene er tregere, men mer utholdende, og gutta er kjappere, men slakker av og mister farten raskere. Så hvis du vil ha jente så må sædcellene ha lang vei inn til egget som skal befruktes. Anonymkode: b9971...6b9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #4 Skrevet 22. oktober 2021 Det er så og si ingenting du kan påvirke selv. Jenta mi er forøvrig unnfanget dagen med eggløsning. Anonymkode: e4eea...4c9 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Skrevet 22. oktober 2021 Det er snakk om ganske mikroskopiske sjanser for at befruktningstidspunkt har noe å si på om det er gutte- eller jentesæd som treffer blink og begynner å utvikle seg. Om du ønsker barn må du akseptere at det er 50-50 sjanse for å få en gutt eller jente, et ekte selvstendig menneske med egne meninger og verdi. Hvis du kun vil ha en jentebaby foreslår jeg kanskje en dukke eller noen sånt å leke med i stedet.. Anonymkode: 24b66...e43 26
Silva Pluvialis Skrevet 22. oktober 2021 #6 Skrevet 22. oktober 2021 Kanskje upopulært, men hva med kjønnsselektering? 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #7 Skrevet 22. oktober 2021 Med ene jenta hadde vi sex da jeg fikk positiv eggløsningstest. Andre vet jeg ikke helt. Anonymkode: acc20...d5a 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #8 Skrevet 22. oktober 2021 Seriøst.. Bare det å skrive dette sier alt om deg. Du burde slett ikke få barn. Anonymkode: a4313...893 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #9 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Seriøst.. Bare det å skrive dette sier alt om deg. Du burde slett ikke få barn. Anonymkode: a4313...893 Jeg tenkte det samme som deg først, men så tenkte jeg litt mer på det og kom frem til at det må da være lov å ha preferanser. Det er jo ikke rart at ts ønsker seg en liten jente når hun har gutter fra før. Det er ikke en hemmelighet at "drømmen" for mange er å få både gutt og jente, sånn viss man kunne bestemme selv. Nå vet vi ingenting om det er svært viktig for ts å få jente, eller om det bare er et uskyldig spørsmål og noe hun kanskje tenker kan være greit å ha i bakhodet når de skal prøve å bli gravide. Sannsynligheten er stor for at ts elsker det fremtidige barnet like mye om det blir jente eller gutt, så det å si til noen at de ikke burde få barn basert på et så kort innlegg burde du ha spart deg for Anonymkode: 41e16...a4e 8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #10 Skrevet 22. oktober 2021 Det hjelper å si høyt at du skal ha jentebaby, så skjer det. Du må ta kontrollen over kroppen din og presse den til å få baby, så får du viljen din. Veldig enkelt, det er også viktig å si i fra til kroppen på forhånd, sånn at det faktisk skjer, ellers kan fort misforståelser oppstå og kroppen tror at du vil ha en gutt. Bare et lite tips. Bare mine 2 cents. Bare liksom mitt store vakre fine råd til deg. Anonymkode: c645f...045
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #11 Skrevet 23. oktober 2021 Sjekk klinikker i utlandet. Man kan insemineres med sædceller som inneholder x-kromosomet. Absolutt verd det om. Du vil ha en jente - og ikke kritikk verdig i det hele. Din baby- og din familie Anonymkode: cc58e...eb6 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #12 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Seriøst.. Bare det å skrive dette sier alt om deg. Du burde slett ikke få barn. Anonymkode: a4313...893 Tror du ikke det er ganske mange som tenker sånn? Og dersom TS fra før av 2 gutter er det da ikke rart hun kanskje er en av de som ønsker seg en jente denne gangen. Min tante har 4 sønner og sa en gang at hadde hun visst 100% sikkert at hun kunne få en jente neste gang hadde hun gått for ett barn til. Er jo ikke noe rart å si det. Har vært andre tråder her inne, f.eks. den "Synes jentemødre synd på guttemødre"? der folk skal understreke i det uendelige hvor MYE bedre det ene kjønnet er enn det andre..og skriver "Jeg ønsket meg gutt og fikk gutt. Hadde aldri villet ha jente" (eller omvendt). Er det noe bedre? Det er rett og slett stygt! TS: Jeg har to jenter og de er unnfanget like før eggløsning. Finnes vel også noen kjerringråd for dette med kjønn, de kan kanskje være verdt å prøve? Anonymkode: d77d3...088 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #13 Skrevet 23. oktober 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan bli geavid med jente baby? Dere som har jenter hadde dere samleie 3 dager før eggløsning? Har 2 gutter og vet d eble unnfanget ved eggløsning. Anonymkode: 78215...1c9 Trodde ikke en med barn fra før trenger innføring i hvordan det funker. Du får typen din hard og deg selv våt, så sprer du bena og ber han ta tissen sin inn i din. Så ber du han gå ut og inn et par ganger til tissen hans spytter inni din. 9mnd senere skal du skyte ut en ball Anonymkode: 31e12...4b1 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #14 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tror du ikke det er ganske mange som tenker sånn? Og dersom TS fra før av 2 gutter er det da ikke rart hun kanskje er en av de som ønsker seg en jente denne gangen. Min tante har 4 sønner og sa en gang at hadde hun visst 100% sikkert at hun kunne få en jente neste gang hadde hun gått for ett barn til. Er jo ikke noe rart å si det. Har vært andre tråder her inne, f.eks. den "Synes jentemødre synd på guttemødre"? der folk skal understreke i det uendelige hvor MYE bedre det ene kjønnet er enn det andre..og skriver "Jeg ønsket meg gutt og fikk gutt. Hadde aldri villet ha jente" (eller omvendt). Er det noe bedre? Det er rett og slett stygt! TS: Jeg har to jenter og de er unnfanget like før eggløsning. Finnes vel også noen kjerringråd for dette med kjønn, de kan kanskje være verdt å prøve? Anonymkode: d77d3...088 Ts her. Takk. Herlighet som folk overdriver,jeg elsker mine gutter overalt og hadde jeg fått en 3 dje gutt hadde jeg elsker barnet like mye. Jeg bare lurer er litt gøy å høre om erfaringer. Anonymkode: 78215...1c9 5
Kenelz Skrevet 23. oktober 2021 #15 Skrevet 23. oktober 2021 På sims så spiste man jordbær, men i den virkelige liv så er det 50/50 sjanse. Du kan jo ta kjønnselektering, men det skal nok koste ganske mye.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #16 Skrevet 23. oktober 2021 Jenter er et mareritt som tenåringer. Hadde ønsket meg gutt. Anonymkode: 4b7cc...d29 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #17 Skrevet 23. oktober 2021 Mange mener kostholdet har mye å si. Ved å spise lite salt i mat, og mye melkeprodukter skaper du et miljø som favoritiserer jenter. Står mye om dette på ingender. Jeg har også merket meg at vegetarianere alltid nesten får jenter. Sikkert delvis på grunn av kostholdet, og det er født flere jenter i krisetider, så dette kan være tiden for å ikke spise så mye. Det står mer om dette på ingender.com Anonymkode: 9c7bd...2f1 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #18 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange mener kostholdet har mye å si. Ved å spise lite salt i mat, og mye melkeprodukter skaper du et miljø som favoritiserer jenter. Står mye om dette på ingender. Jeg har også merket meg at vegetarianere alltid nesten får jenter. Sikkert delvis på grunn av kostholdet, og det er født flere jenter i krisetider, så dette kan være tiden for å ikke spise så mye. Det står mer om dette på ingender.com Anonymkode: 9c7bd...2f1 Mange nutcases mener kanskje det, ja. Hvor er dokumentasjonen? Anonymkode: c3d61...34f 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #19 Skrevet 23. oktober 2021 Er jo 50/50 da, ingenting man kan gjøre som påvirker kjønn Anonymkode: 73229...538 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #20 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er jo 50/50 da, ingenting man kan gjøre som påvirker kjønn Anonymkode: 73229...538 Statistisk sett blir det visst født litt flere gutter enn jenter. Husker ikke helt forklaringen på hvorfor. Anonymkode: d77d3...088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå