Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

FD23F104-D697-4DA3-94B4-B4516AC5CFA7.jpeg

Anonymkode: 51e34...b4a

Skrevet

Er det moro kun i 5 minutter? Eller føler dere dette var en fin investering for en viss periode?

Anonymkode: 51e34...b4a

Skrevet (endret)

Det var morro i 5 min. Pluss at alle ballene havnet overalt i huset... nay! 

Endret av Barem
  • Liker 4
Skrevet

Vi har, både 3 åringen og 1 åringen syns den er veldig morsom 😊

Anonymkode: f32c1...41e

• Liker 1
Skrevet

Veldig morsomt for barna... Mindre morsomt for foreldrene 😂. Baller over allt! 

Så ja, eg lever med baller i hele huset 😂

• Liker 1
Skrevet

Vi har hatt den ballbingen som er avbildet siden barnet var 8 mnd gammel. Er nå 14 mnd gammel, brukes fortsatt masse 😄

• Liker 1
Skrevet

Både ettåringen og sjuåringen leker med den her i huset 🙂

Anonymkode: 2dcdc...7f9

Skrevet

Det er veldig kjekt at andre foreldre har dette til barna sine når man er på besøk hos de. Hos oss? Nay.

Anonymkode: 396a4...a56

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde det en periode, og vi opplevde både gulp, sikkel, snørr og oppbitte baller i løpet av kort tid... Enda eklere når andre barn kom på besøk og gjorde det samme. Nå er din for muligens for gammel til å gulpe, men vi hadde også en episode med spy, og det har også vært interessant å ta av bleia på et tidspunkt... Det ble mindre hyggelig. Alt dette var mindre hyggelig. Ballene gikk i oppvaskmaskinen, og uh... Det var baller alle veier. Den er satt bort på loftet og vil aldri komme ned igjen. Jeg må huske den neste gang jeg skal på søppelfyllinga. 

Men barnet syntes det var veldig gøy, og hn elsker ballbingen i lekelandet som er her. Det er i hvert fall ekkelt, men noen gleder må man ha - man trenger bare ikke å ha dem i hus.

Anonymkode: 2b651...d6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...