AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg er bare veldig nysgjerrig, selv har jeg de siste ukene blitt et hormonmonster og kan bli kjempesint for de rareste ting. Her om dagen fikk stakkars mannen min gjennomgå både kjefting og gråting fordi JEG hadde glemt å legge frem bestikk på middagsbordet 🙊 Jeg føler meg litt alene i å være så irritert på alt mulig, da venner eller familie som har gjennomgått graviditeter sier at de ikke kjenner seg igjen i å bli irritable under graviditeten. Derfor lurer jeg på hva som er det værste du har gjort som gravid? Anonymkode: 4ae70...da9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg oppdaget svangerskap ved at jeg ble mye mer forbannet på en ting enn jeg burde ha blitt. Så ja, man er hormonell og kan bli lettere irritert. Jeg syntes likevel at man ikke trenger å ta det utover alle rundt deg. Når jeg ble obs på det at jeg reagerte urimelig så holdt jeg det inni meg til det gikk over, og ikke eksploderte jeg av det heller.. Det syntes jeg forsåvidt uten at man er gravid også ☺️ Anonymkode: fb7c6...955
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Skrevet 22. oktober 2021 Funkygine er vel et godt eksempel på hormonelt helvete i svangerskapet 😁🤣 Anonymkode: c6d6c...da6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #4 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg oppdaget svangerskap ved at jeg ble mye mer forbannet på en ting enn jeg burde ha blitt. Så ja, man er hormonell og kan bli lettere irritert. Jeg syntes likevel at man ikke trenger å ta det utover alle rundt deg. Når jeg ble obs på det at jeg reagerte urimelig så holdt jeg det inni meg til det gikk over, og ikke eksploderte jeg av det heller.. Det syntes jeg forsåvidt uten at man er gravid også ☺️ Anonymkode: fb7c6...955 Jeg er helt enig, og tro meg jeg har prøvd å ikke la det gå ut over de rundt meg. Men klarer rett og slett ikke kontrollere det. Mannen min vet om dette og han ler bare av meg når jeg oppfører meg slik som jeg gjør, og jeg sier alltid unnskyld etterpå. Husk at alle graviditeter er forskjellige og bare fordi du ikke eksploderte og fordi du klarte å holde det inni deg så er det ikke slik for alle. Det var heller ikke dette som var meningen med innlegget mitt, jeg ville høre andre sine historier - ikke å bli fortalt at det jeg føler er feil ts Anonymkode: 4ae70...da9 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Skrevet 22. oktober 2021 Fikk han til å lage pizza til meg. Ble sur på han mens han lagde pizzaen fordi lukten fikk meg til å spy 😅 Anonymkode: b1a70...d95 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #6 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er helt enig, og tro meg jeg har prøvd å ikke la det gå ut over de rundt meg. Men klarer rett og slett ikke kontrollere det. Mannen min vet om dette og han ler bare av meg når jeg oppfører meg slik som jeg gjør, og jeg sier alltid unnskyld etterpå. Husk at alle graviditeter er forskjellige og bare fordi du ikke eksploderte og fordi du klarte å holde det inni deg så er det ikke slik for alle. Det var heller ikke dette som var meningen med innlegget mitt, jeg ville høre andre sine historier - ikke å bli fortalt at det jeg føler er feil ts Anonymkode: 4ae70...da9 Hvis jeg tåler å være et trøtt, kvalmt, hormonelt monster, så tåler vel mannen min noen utblåsninger her og der med en unnskyldning etterpå... Anonymkode: b1a70...d95 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #7 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er helt enig, og tro meg jeg har prøvd å ikke la det gå ut over de rundt meg. Men klarer rett og slett ikke kontrollere det. Mannen min vet om dette og han ler bare av meg når jeg oppfører meg slik som jeg gjør, og jeg sier alltid unnskyld etterpå. Husk at alle graviditeter er forskjellige og bare fordi du ikke eksploderte og fordi du klarte å holde det inni deg så er det ikke slik for alle. Det var heller ikke dette som var meningen med innlegget mitt, jeg ville høre andre sine historier - ikke å bli fortalt at det jeg føler er feil ts Anonymkode: 4ae70...da9 Det er akkurat hva jeg mener uten at jeg fikk det helt frem, personlig så tolererer jeg bra mye hvis personen innser at man har overreagert og sier unnskyld. Jeg er nok nokså kynisk når det kommer til akkurat dette da jeg har og har hatt mange "sinte" mennesker rundt meg som ikke har vært/er i stand til å regulere følelsene sine, og det går ganske kraftig inn på meg og jeg blir engstelig av sinte voksne mennesker.. Beklager, jeg mente ikke være krass. Anonymkode: fb7c6...955
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #8 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er akkurat hva jeg mener uten at jeg fikk det helt frem, personlig så tolererer jeg bra mye hvis personen innser at man har overreagert og sier unnskyld. Jeg er nok nokså kynisk når det kommer til akkurat dette da jeg har og har hatt mange "sinte" mennesker rundt meg som ikke har vært/er i stand til å regulere følelsene sine, og det går ganske kraftig inn på meg og jeg blir engstelig av sinte voksne mennesker.. Beklager, jeg mente ikke være krass. Anonymkode: fb7c6...955 Oi! Dette svaret setter jeg skikkelig stor pris på! Det er fullt forståelig at du føler som du gjør, og det virker som om jeg kanskje misforsto deg litt i begynnelsen - og følte meg litt truffet og gikk direkte i forsvarsmodus🙊 Beklager for at jeg var krass tilbake! Anonymkode: 4ae70...da9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå