AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Vi har vært sammen i ca 1 måned og jeg er bare verdens heldigste! Hun er helt fantastisk snill, utrolig pen, varm og godhjertet. Hun har helt utrolig fine øyne, havblå/grønne. Hun kommer fra Tsjetsjenia. Vi er begge 20 år gamle. Hun er min første kjæreste og jeg har aldri vært så forelsket før. Jeg gjør alt for å være den beste kjæresten for henne. Likevel er det et problem. Familien hennes er veldig konservative (muslimer). De vil at hun skal gifte/bli sammen med en muslimsk tsjetsjener. Jeg er helt norsk og naturligvis ikke muslim. Det er hovedsakelig faren hennes som ikke godtar meg, moren liker meg bare mer og mer, og syns jeg er veldig kjekk. Jeg spiste sammen med familien hennes og da sa faren at vi burde slå opp med en gang. Hun begynte å gråte og svarte faren med "Jeg elsker datteren din mer enn alt, jeg ønsker hun og dere bare det beste", og dro. Vet ikke hva jeg skal gjøre..😢 Kjæresten min er minst like fortvilt som meg. Og vi kommer ikke til å slå opp pga det. Det har vi lovet hverandre.❤️ Anonymkode: 4a589...e1d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 Enda en trolletråd. Anonymkode: 109fa...0ba 1
Gjest Alterego666 Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Dere er unge. Alt er dramatisk, og så går det over.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Enda en trolletråd. Anonymkode: 109fa...0ba Sannsynligvis troll ja, men hva er hensikten med slike tråder? Det var jo nesten ingen som gadd å svare uansett da. Anonymkode: 4d852...10f
Antiviruset Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Enda en trolletråd. Anonymkode: 109fa...0ba Tipper det ja, for å rote seg inn i en tsjetsjensk familie med konservative muslimer ville neppe endt godt verken for han eller henne. Her er det snakk om ære og en kultur som ikke går av veien for å bruke vold for å løse slike problemer. Han ville neppe sluppet inn i live heller Så ja meget sannsynlig en trolletråd.
Crazydoglady Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 Kjærlighetserklæring kommer sikkert ikke til å påvirke faren noe fra eller til. Det enkleste er nok å akseptere situasjonen å stå i det, om det er det dere ønsker. Med tid så kanskje faren aksepterer det også. Eller kanskje man mister kontakt med den siden av familien.
Gjest ABM Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi har vært sammen i ca 1 måned og jeg er bare verdens heldigste! Hun er helt fantastisk snill, utrolig pen, varm og godhjertet. Hun har helt utrolig fine øyne, havblå/grønne. Hun kommer fra Tsjetsjenia. Vi er begge 20 år gamle. Hun er min første kjæreste og jeg har aldri vært så forelsket før. Jeg gjør alt for å være den beste kjæresten for henne. Likevel er det et problem. Familien hennes er veldig konservative (muslimer). De vil at hun skal gifte/bli sammen med en muslimsk tsjetsjener. Jeg er helt norsk og naturligvis ikke muslim. Det er hovedsakelig faren hennes som ikke godtar meg, moren liker meg bare mer og mer, og syns jeg er veldig kjekk. Jeg spiste sammen med familien hennes og da sa faren at vi burde slå opp med en gang. Hun begynte å gråte og svarte faren med "Jeg elsker datteren din mer enn alt, jeg ønsker hun og dere bare det beste", og dro. Vet ikke hva jeg skal gjøre..😢 Kjæresten min er minst like fortvilt som meg. Og vi kommer ikke til å slå opp pga det. Det har vi lovet hverandre.❤️ Anonymkode: 4a589...e1d Fine havblå/ grønne øyne?...😬😂😂😂...ingen mann ville skrevet det før nederst på det andre A4 arket....knapt da...Trolling.
AprilLudgate Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Enda en trolletråd. Anonymkode: 109fa...0ba Tja, jeg kjenner flere som har vært i samme situasjon 🤷♀️ Enden på visa har vært mye konflikt, at den andre må «fakekonvertere» før giftermål og så blir de godtatt. Så er ofte stien enklere for yngre søsken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå