Gå til innhold

Er det mange langtidssingle som klarer seg i årevis uten sex?, eller finner de fleste seg en fwb etterhvert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på de som sliter med å få seg et forhold. 

Anonymkode: ae6c6...340

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sex sist i 2009. Går helt fint uten😊 

Kvinne 

Anonymkode: d03e3...5be

• Liker 10
Skrevet

Hadde sist sex i 1996. Hadde gjerne hatt sex om jeg hadde funnet noen.

Anonymkode: 93fb7...e20

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde sex sist i 2009. Går helt fint uten😊 

Kvinne 

Da har det gått noen år, ja. Jeg hadde sex sist sommeren 2018, og synes det er lenge siden 😅 Er tålmodig, og har aldri ligget rundt, så..

Tenkte bare å spørre hvordan andre takler dette. Er dame. 

Ts 

Skrevet

Klarer og klarer, det er jo ikke som om man har så mye valg da.

Anonymkode: 7a899...7a1

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da har det gått noen år, ja. Jeg hadde sex sist sommeren 2018, og synes det er lenge siden 😅 Er tålmodig, og har aldri ligget rundt, så..

Tenkte bare å spørre hvordan andre takler dette. Er dame. 

Ts 

Takler det fint😊 Har god jobb, venner, interesser, hus, hage og et godt liv. Var litt kjipt den første perioden, men så forsoner man seg med det og bruker energi på andre ting som gir glede 

• Liker 6
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hadde sist sex i 1996. Hadde gjerne hatt sex om jeg hadde funnet noen.

Anonymkode: 93fb7...e20

hvor gammel er du?

Anonymkode: 0ed84...e3b

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Takler det fint😊 Har god jobb, venner, interesser, hus, hage og et godt liv. Var litt kjipt den første perioden, men så forsoner man seg med det og bruker energi på andre ting som gir glede 

Jeg gikk 7 år (2014-2021) uten sex og er veldig enig med deg. Det er kjipt den første perioden, men etter hvert så venner man seg til det. Jeg gikk også uten sex fra 2009-2014. 😂

Endret av Blått
  • Liker 4
Skrevet

Hadde sist sex i 2016, så fem år siden her!

Savner det innimellom, men synes ikke det fwb-opplegget er bare bare heller (ikke prøvd, usikker på om det er noe for meg).

Er kvinne.

Anonymkode: 47c3f...39c

• Liker 1
Skrevet

Kvinner trenger ikke sex, det er menn som trenger sex med kvinner. Nå er kvinner uten tilgang til sex bare en skygge av seg selv, men det takler de fint likevel. Utgjør ikke alltid så stor forskjell :).

Anonymkode: 03f21...534

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde jo selvsagt klart meg uten, men jeg ser ingen grunn til å gjøre det. Sex er digg, og jeg ønsker å nyte denne kroppen den korte perioden den er på topp, jeg jobber med eldre mennesker og jeg ser jo at det er fåtallet som har et aktivt sexliv opp i åra. 

Anonymkode: 5eb10...3bc

• Liker 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kvinner trenger ikke sex, det er menn som trenger sex med kvinner. Nå er kvinner uten tilgang til sex bare en skygge av seg selv, men det takler de fint likevel. Utgjør ikke alltid så stor forskjell :).

Wow. Interessant påstand. Bakgrunn? Kilder?

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo, kvinner trenger det også. Selv har jeg hatt mulighet til å få sex flere ganger etter at jeg ble singel i 2018, men jeg ønsker ikke å ligge med menn jeg ikke kjenner. Har alltid vært sånn, aldri ONS eller fwb på meg fordi jeg ikke ønsker det. Men ønsker sex i et forhold. Så jeg kan takke meg selv 😂

Ts

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, kvinner trenger det også. Selv har jeg hatt mulighet til å få sex flere ganger etter at jeg ble singel i 2018, men jeg ønsker ikke å ligge med menn jeg ikke kjenner. Har alltid vært sånn, aldri ONS eller fwb på meg fordi jeg ikke ønsker det. Men ønsker sex i et forhold. Så jeg kan takke meg selv 😂

Ts

Skjønner, det var litt ironisk ment. Litt slemt kanskje. Så klart er sex bra for kvinner, og alt som hører til sex av nærhet og omtanke. Håper skjebnen sender deg en mann som passer deg snarest ;).

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt en fwb i 5 år nå. Savnet nok mer nærhet og kosing enn sex i seg selv. Har også gått flere år uten sex og etter en liten stund savner man det egentlig ikke. Jeg er i 40 årene.

Anonymkode: c41a9...18d

• Liker 3
Skrevet

Kommer vel an på hvorfor man er singel, og holdningen man har til det. Alle kan klare seg uten sex, men mange blir misfornøyde av det. Selv kan jeg leve fint uten resten av livet. Har aldri hatt noe utav det, savner det ikke, og vil egentlig bare slippe det.

Anonymkode: 749d2...fe4

• Liker 4
Skrevet

Sist gang var i desember 2013, så kom det ultimate sviket fra kjæresten og da døde min interesse for menn og sex. Men nå har jeg fått øynene opp for en flott fyr - og kjenner kroppen har våknet.... Men har ikke hatt sex, så har vært snart 8 år uten. 

Anonymkode: 33dbb...daa

• Liker 1
Skrevet

Aldri vært særlig interessert...

Anonymkode: e3152...5bb

• Liker 2
Gjest venom31
Skrevet

Ikke alle tenker på, eller er avhengig av sex.

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg hadde jo selvsagt klart meg uten, men jeg ser ingen grunn til å gjøre det. Sex er digg, og jeg ønsker å nyte denne kroppen den korte perioden den er på topp, jeg jobber med eldre mennesker og jeg ser jo at det er fåtallet som har et aktivt sexliv opp i åra. 

Anonymkode: 5eb10...3bc

Hvor gamle er de? Hvordan ser du at de ikke har sex?

Anonymkode: 7d3b7...2bb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...