AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Hvordan skal jeg holde ut i enda 15 uker?.. er 25 uker på vei, og baby ligger hele tiden i en posisjon som presser veldig på blæra mi-hele tiden!! Det er ubehagelig når babyen rører seg. De to andre mine var aldri noe slikt med. Noen råd til å få baby til å snu seg? Blir snart koko😝 Anonymkode: 3c943...d30
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 Svaret er at det er noe jævlig drit å være gravid. Er selv 24 uker og spyr av tilværelsen. Og det er absolutt ingenting å gjøre noe med.. Anonymkode: f0dc7...38e 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Be den skjerpe seg Anonymkode: 483ef...315 2
Brimi Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 Det gjorde min også en stund når jeg var like langt på vei som deg, men nå har hun flyttet på seg. Mulig din også flytter seg om ikke så lenge😊 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 Kan du ha en blærebetennelse som gjør smerten verre? Jeg hadde lignende opplevelse, og hadde en ellers usymptomatisk blærebetennelse som førte til at jeg fødte i uke 26😱 Sjekk med legen? Anonymkode: ec432...ff3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du ha en blærebetennelse som gjør smerten verre? Jeg hadde lignende opplevelse, og hadde en ellers usymptomatisk blærebetennelse som førte til at jeg fødte i uke 26😱 Sjekk med legen? Anonymkode: ec432...ff3 Oisann! Jeg hadde med urinprøve til jordmor for to dager siden, og hun sa den så bra ut. Hun hadde vel sett det på den strimmelen om jeg hadde uvi? Sjekket også urin på sykehuset for to uker siden, alt var fint bortsett fra en bakteriell greie som jeg har behandlet. Jeg vet ikke når eller hvordan de sjekker for uvi😅 Anonymkode: 3c943...d30
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 Brimi skrev (6 timer siden): Det gjorde min også en stund når jeg var like langt på vei som deg, men nå har hun flyttet på seg. Mulig din også flytter seg om ikke så lenge😊 Okei, håper det er ett tilfelle her! Anonymkode: 3c943...d30
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 Samme problem her, ble gravid 1 år etter første, og nå har jeg heldigvis bare 3 uker igjen til termin, tror det har noe med bekkenmusklaturen, siden det er så kort til siden forrige gang. Prøver å gjøre knipeøvelser ofte, men smertene i blæra, og spesielt urinrøret er til tider veldig ubehagelig, og går på do ofte, selv om det bare er noen dråper som kommer ut. Gleder meg til han kommer ut nå. Anonymkode: 69313...7c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå