Gå til innhold

Mensmurring og milde menssmerter ei uke etter eggløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes ut som dagen jeg får mensen. Men venter den ikke før neste helg. Altså om ei uke. Noen som har opplevd lignende? 

Anonymkode: 26917...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det om være pms

Anonymkode: 714e6...27d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Det om være pms

Det KAN være pms*

Skrevet

Jeg gikk med mensmurringer en hel uke før IKM den pp jeg ble gravid.  Men kan sikkert også være PMS. 

Anonymkode: cbf48...ea5

Skrevet

Jeg har også det denne pp. Kan absolutt være festesmerter, men det kan også bare være naturlige variasjoner i pms. Har hatt det før uten å ha blitt gravid, men håper denne gangen likevel 😑

Anonymkode: 178cf...62f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.10.2021 den 9.17):

Jeg har også det denne pp. Kan absolutt være festesmerter, men det kan også bare være naturlige variasjoner i pms. Har hatt det før uten å ha blitt gravid, men håper denne gangen likevel 😑

Denne gangen satt den for meg 😀 Fikk noen veldig intense menslignende smerter ca 8/9/10 DPO. Hadde også menssmerter 5/6 DPO. 4+1 i dag!

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar dere. Har nå menssmerter igjen.. siden igår. De jeg hadde sist vare bare 1-2 dager sist helg.

Smertene jeg har nå er sånn at jeg må ta paracet om det blir sterkere. Venter egentlig mens på mandag (sånn ut fra syklus) men kan selvfølgelig komme nå. Kjennes ut som den kommer akkurat nå. 

Noen som har hatt det sånn men fortsatt vært gravid? 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Denne gangen satt den for meg 😀 Fikk noen veldig intense menslignende smerter ca 8/9/10 DPO. Hadde også menssmerter 5/6 DPO. 4+1 i dag!

Gratulerer 😀😀 så hyggelig. Vet ikke hvor mange dager dpo jeg er men er dag 28 i syklus. Brukt å må mens på dag 30,31 eller 32. 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...