Gå til innhold

Sprit eller ikke sprit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der hvor vi skal feire festen, må vi velge om vi vil ha spritservering og avslutte ALL servering (inkl. øl og vin) kl 12 eller 1 (husker ikke helt), eller servere kun øl og vin og ha servering frem til klokken 3. Vi har egentlig bestemt oss for det siste alternativet, men har i det siste begynt å lure litt..

Jeg presiserer at det er ikke noe "fyllefest" vi skal ha, det er mange av gjestene som er avholds. men den andre halvdelen igjen setter stor pris på en konjakk til kaffen og gjerne en drink etterpå.

Er redd det blir litt "brems" hvis alkoholserveringen slutter kl 12, så slik sett ville jeg gjerne hatt kun øl og vin. Men jeg har fått tilbakemeldinger på at også dette er litt dumt.

Hvis dere var gjester, hva ville dere vært best fornøyd med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nuwanda_*
Skrevet

øl og vin fram til kl.03. :)

Skrevet

Hvorfor kan dere ikke få spritservering frem til 12, og vin og øl til 03? Syns det hørtes kjempe merkelig ut, at dere må stoppe serveringen kl. 12-01 om dere velger sprit.

Skrevet

Har dere ikke muligheten til å få konjakk til kaffen engang hvis dere velger øl og vin sånn ellers?

Skrevet

Skjenkereglene i Stavanger. Denne regelen må alle utesteder følge, og også det lokalet vi bruker :roll:

Skrevet

Det høres jo virkelig helt merkelig ut. Hvorfor i all verden kan man ikke stoppe kun spritserveringen kl. 12..

Jeg ville nok ha foretrukket øl og vin til kl. 3

Skrevet

Spør ikke meg... syntes også at det er en idiotisk regel!! :forvirret:

Skrevet

Høres helt sprøtt ut, at man må velge enten/eller!!! Syk regel, ville foretrukket øl/vin til kl tre.

Skrevet

Kjedelig uansett! Det er jo mange som ikke liker øl og vin, finnes det noe alternativ for dem? Rusbrus er jo i samme "klasse" (lav prosent og 18 års aldersgrense) og kunne kanskje vært noe å ha ved siden av for de som ikke liker øl og vin?

Det er jo trist om serveringen må slutte klokka 12, det er jo ofte da festen begynner etter brudevals og kakeskjæring.

Skrevet

Joda, rusbrus og cider går selvsagt bra, så det skal vi ha.

Det var den der konjakken...

Menmen, virker som om de fleste her inne deler vårt syn på at øl og vin til 3 er det beste. Bra! Blant gjestene våre er vil jeg anta at meningene om alkoholservering er så delte at dette er det beste kompromisset uansett.

Skrevet

Tror jeg også ville gått for øl og vin frem til kl 03.

Du får heller finne noen gode likører til kaffen. ;)

Skrevet

vi har frem til 03. 12 var litt tidlig syns jeg.

Skrevet

"vi har frem til 03. 12 var litt tidlig syns jeg."

Skal dere også feire i Stavanger??

Skrevet

Ville også ha hatt servering fram til 3.

Kjedelig at dere ikke får servert konjakk til kaffen, men det blir lett oppbruddsstemning når baren stenger, så jeg ville gått for løsningen med lengst mulig åpen bar.

Skrevet

Da ville jeg hatt kun øl og vin hele tiden.. Sprit er vel ikke akkurat spes pop likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...