Gå til innhold

Jobber som fagarbeider med bachelor, men uten fagbrev

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen jobbe som fagarbaider i barnehagen med en bachelor i spesialpegagogikk selv om han ikke har fagbrev?

Anonymkode: 489aa...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan noen jobbe som fagarbaider i barnehagen med en bachelor i spesialpegagogikk selv om han ikke har fagbrev?

Anonymkode: 489aa...b95

Ja såklart. Men da får du bare lønn som fagarbeider da.. og er overkvalifisert.

Anonymkode: 8c575...dde

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykepleier og er lønnet som fagarbeider i barnehagen, regner med det går fint.

Anonymkode: d71ec...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er master i spesialpedagogikk. Vet ikke om du får tilbud om jobb som fagarbeider dersom du har bachelor i barnehagelærer eller master i spesped da du er overkvalifisert for stillingen. Dvs om noen med fagbrev søker på samme stilling som deg så går de foran deg.

Anonymkode: b131d...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er master i spesialpedagogikk. Vet ikke om du får tilbud om jobb som fagarbeider dersom du har bachelor i barnehagelærer eller master i spesped da du er overkvalifisert for stillingen. Dvs om noen med fagbrev søker på samme stilling som deg så går de foran deg.

Anonymkode: b131d...243

Det finnes bachelor i spesialpedagogikk, jeg har det selv. 

Til TS: Man kan alltids prøve å søke, men har selv prøvd å søke med fagbrev i bunn, og får ikke jobb som BUA da jeg er overkvalifisert grunnet bacheloren min. 

Anonymkode: 74414...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om to vernepleiere som jobbet i barnehage med fagarbeider lønn så det får du sikkert. 

Anonymkode: 5e2f5...01a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fagarbeiderlønn er ikke mye, ca 215 i timen, de som har bachelor bør søke høyere.

Anonymkode: b2867...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vet om to vernepleiere som jobbet i barnehage med fagarbeider lønn så det får du sikkert. 

Jeg er vernepleier og jobber i barnehage. Men jeg er lønnet som vernepleier da. Hadde ikke jobbet for fagarbeiderlønn når jeg har tatt bachelor.

Anonymkode: 4533f...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er vernepleier og jobber i barnehage. Men jeg er lønnet som vernepleier da. Hadde ikke jobbet for fagarbeiderlønn når jeg har tatt bachelor.

Anonymkode: 4533f...7b6

Er vernepleier selv og vet at det også går an. Men de jeg kjenner har altså kun fagarbeiderlønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...