AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Del Skrevet 22. oktober 2021 Kan noen jobbe som fagarbaider i barnehagen med en bachelor i spesialpegagogikk selv om han ikke har fagbrev? Anonymkode: 489aa...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan noen jobbe som fagarbaider i barnehagen med en bachelor i spesialpegagogikk selv om han ikke har fagbrev? Anonymkode: 489aa...b95 Ja såklart. Men da får du bare lønn som fagarbeider da.. og er overkvalifisert. Anonymkode: 8c575...dde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Del Skrevet 22. oktober 2021 Jeg er sykepleier og er lønnet som fagarbeider i barnehagen, regner med det går fint. Anonymkode: d71ec...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #4 Del Skrevet 22. oktober 2021 Det er master i spesialpedagogikk. Vet ikke om du får tilbud om jobb som fagarbeider dersom du har bachelor i barnehagelærer eller master i spesped da du er overkvalifisert for stillingen. Dvs om noen med fagbrev søker på samme stilling som deg så går de foran deg. Anonymkode: b131d...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er master i spesialpedagogikk. Vet ikke om du får tilbud om jobb som fagarbeider dersom du har bachelor i barnehagelærer eller master i spesped da du er overkvalifisert for stillingen. Dvs om noen med fagbrev søker på samme stilling som deg så går de foran deg. Anonymkode: b131d...243 Det finnes bachelor i spesialpedagogikk, jeg har det selv. Til TS: Man kan alltids prøve å søke, men har selv prøvd å søke med fagbrev i bunn, og får ikke jobb som BUA da jeg er overkvalifisert grunnet bacheloren min. Anonymkode: 74414...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #6 Del Skrevet 23. oktober 2021 Vet om to vernepleiere som jobbet i barnehage med fagarbeider lønn så det får du sikkert. Anonymkode: 5e2f5...01a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #7 Del Skrevet 23. oktober 2021 Fagarbeiderlønn er ikke mye, ca 215 i timen, de som har bachelor bør søke høyere. Anonymkode: b2867...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vet om to vernepleiere som jobbet i barnehage med fagarbeider lønn så det får du sikkert. Anonymkode: 5e2f5...01a Jeg er vernepleier og jobber i barnehage. Men jeg er lønnet som vernepleier da. Hadde ikke jobbet for fagarbeiderlønn når jeg har tatt bachelor. Anonymkode: 4533f...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #9 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er vernepleier og jobber i barnehage. Men jeg er lønnet som vernepleier da. Hadde ikke jobbet for fagarbeiderlønn når jeg har tatt bachelor. Anonymkode: 4533f...7b6 Er vernepleier selv og vet at det også går an. Men de jeg kjenner har altså kun fagarbeiderlønn. Anonymkode: 5e2f5...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå