AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg er en gutt på 21 år. Jeg bor hjemme med søsken og mamma. Skal ikke legge skjul på at jeg er en mamma dalt. Vi har hatt et tett forhold hele livet og vi forstår hverandre lett. Jeg merker at hvis jeg går 2-3 dager uten å prate med henne så føler jeg meg trist og tom? Jeg blir veldig fort lei meg når jeg går lenge uten. Føler meg som en taper men følelsen er grusom. Tror kanskje hun føler litt på det samme men ikke i sånn grad som meg. Har noen tips til hvordan dette kan ende greit? Hold dere for gode til stygge spydige kommentarer. På forhånd takk. Anonymkode: e02bf...1c3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 På hvilken måte er du en mammadalt? Anonymkode: 49b05...f84
Blomsterpotta Skrevet 22. oktober 2021 #3 Skrevet 22. oktober 2021 Skulle ønske du var min sønn 😊 Jeg har bare døtre og de tar også mye kontakt med meg. Bare forstsett å kontakte moren din du 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #4 Skrevet 22. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: På hvilken måte er du en mammadalt? Anonymkode: 49b05...f84 Prater med henne hver dag, ringer eller sender melding hvis jeg ikke har vært hjemme på en stund, spør henne om hva hun syntes om ting jeg skal kjøpe (bare hvis det koster litt), vil gjerne spise middag med henne hver dag osv.. Føler meg veldig alene uten nesten daglig kontakt. Det er så grusomt. Anonymkode: e02bf...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Skrevet 22. oktober 2021 2 minutter siden, Blomsterpotta said: Skulle ønske du var min sønn 😊 Jeg har bare døtre og de tar også mye kontakt med meg. Bare forstsett å kontakte moren din du ❤️ Jeg føler meg til tider ganske unormal som prater med mamma om nesten alt? Jeg blir nesten også litt uvel av tanken på å flytte ut 🤯 Jeg har nok av venner men det er liksom hun som er en av de på topplista mi. Anonymkode: e02bf...1c3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #6 Skrevet 22. oktober 2021 Dette er jo ikke noe problem så lenge du er singel. En slik binding vil dog være problematisk for en ny kjæreste. Både hvis mor tar for stor del av tiden eller lojaliteten din og hvis du prøver å få kjæresten din til å ha samme rolle. Å bli nedfor når det går tid mellom samvær høres usunt ut. Anonymkode: f970a...a11 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #7 Skrevet 22. oktober 2021 Syns det høres ut som dere har flott bånd, jeg. Og du er jo relativt ung enda. Tipper det automatisk roer seg litt den dagen du får deg kjæreste, men frem til det så kos deg med moren din Anonymkode: cc809...c01 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #8 Skrevet 22. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Syns det høres ut som dere har flott bånd, jeg. Og du er jo relativt ung enda. Tipper det automatisk roer seg litt den dagen du får deg kjæreste, men frem til det så kos deg med moren din Anonymkode: cc809...c01 Jo, jeg er da enda ung. Og barndommen min var ikke lett så kanskje noe som ligger der. Hun har vært en fast klippe når det har stormet som verst. Takk for tilbakemelding Anonymkode: e02bf...1c3 1
Firtina Skrevet 22. oktober 2021 #9 Skrevet 22. oktober 2021 Min mann har dette forholdet med sin mamma. De snakker om alt mulig og ringes minst annenhver dag. Vi bor 8 timer kjøre unna dem, så det blir dessverre lite besøk. Jeg er så glad for at han har en så fin mamma som bryr seg om både han og oss. Du er veldig heldig! Jeg har aldri hatt et godt forhold til min egen mor, ta vare på det dere har ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #10 Skrevet 22. oktober 2021 17 minutter siden, Firtina said: Min mann har dette forholdet med sin mamma. De snakker om alt mulig og ringes minst annenhver dag. Vi bor 8 timer kjøre unna dem, så det blir dessverre lite besøk. Jeg er så glad for at han har en så fin mamma som bryr seg om både han og oss. Du er veldig heldig! Jeg har aldri hatt et godt forhold til min egen mor, ta vare på det dere har ❤️ Kanskje det ikke er så ille som jeg tror! Takk for svar ❤️ Anonymkode: e02bf...1c3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #11 Skrevet 22. oktober 2021 Neida, det er bare koselig dette! Jeg har to sønner rundt din alder og vi snakkes/meldes også daglig. Synes det er fint at de stoler såpass på meg at de vil snakke med meg og spørre om råd! Anonymkode: fd58e...58b 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #12 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg synes det er litt rart at du ikke kjenner på et behov for å flytte hjemmefra - eget hjem, full frihet, se verden, få besøk. Hvordan har du det ellers sosialt? Fyller moren din et tomrom som venner og en evt. kjæreste skulle ha tatt? Anonymkode: b278f...8b7 1
Gjest Marte79 Skrevet 22. oktober 2021 #13 Skrevet 22. oktober 2021 Det er kanskje på tide å tenke på selvstendighet, flytte ut og starte noe eget. Har du en kjæreste? For noen kan det være vanskelig hvis kjæresten ringer mor hver dag eller klarer ikke å ta beslutninger uten å høre med mor først (snakker om egen erfaring). Bra dere har et godt forhold, men hvis det er lit for mye kan det føre til problemer etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #14 Skrevet 22. oktober 2021 For deg og mammaen din er dette sikkert superkos, men stakkars partner som surrer seg inn i noe slikt. Du høres utrolig lite selvstendig ut Anonymkode: 63bdc...8b8 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #15 Skrevet 22. oktober 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes det er litt rart at du ikke kjenner på et behov for å flytte hjemmefra - eget hjem, full frihet, se verden, få besøk. Hvordan har du det ellers sosialt? Fyller moren din et tomrom som venner og en evt. kjæreste skulle ha tatt? Anonymkode: b278f...8b7 Har det ok sosialt. Ikke det største nettverket men har noen gode venner. Jeg sliter litt med angst og depresjon. Har ikke lyst på kjæreste enda. Kanskje om noen år. Anonymkode: e02bf...1c3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #16 Skrevet 22. oktober 2021 8 minutter siden, Marte79 said: Det er kanskje på tide å tenke på selvstendighet, flytte ut og starte noe eget. Har du en kjæreste? For noen kan det være vanskelig hvis kjæresten ringer mor hver dag eller klarer ikke å ta beslutninger uten å høre med mor først (snakker om egen erfaring). Bra dere har et godt forhold, men hvis det er lit for mye kan det føre til problemer etterhvert. Nei, ikke kjæreste. Anonymkode: e02bf...1c3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #17 Skrevet 22. oktober 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: For deg og mammaen din er dette sikkert superkos, men stakkars partner som surrer seg inn i noe slikt. Du høres utrolig lite selvstendig ut Anonymkode: 63bdc...8b8 Nja, skal innrømme at jeg er litt lite selvstendig. Får en smule dårlig samvittighet hvis jeg gjør noe hun ikke hadde likt. 🤯 Anonymkode: e02bf...1c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå