AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg er så flau… jeg sendte en veldig ydmykende melding til en person i går kveld hvor jeg blottet meg fullstendig (ikke bokstavelig). Sendte meldingen på en tjeneste som jeg fysisk må logge inn på for å sjekke svaret.. men jeg har enda ikke orket å gjøre det! Jeg er så flau!! Orker ikke se om jeg har fått positivt eller negativt svar, orker ikke! Noen som har tips til hva man gjør når man har gjort noe «dumt» man angrer på? Anonymkode: 7eb3c...a4d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 Var denne mld ment til denne personen? Var du full når du sendte mld? Anonymkode: d35b9...808 1
Fireflies Skrevet 22. oktober 2021 #3 Skrevet 22. oktober 2021 Du må nesten bare stå i det. Bedre å finne ut hva vedkomende svarer før du møter hen igjen. 6
got2go Skrevet 22. oktober 2021 #4 Skrevet 22. oktober 2021 Du må jo nesten stå for det du skriver? Hvorfor skrev du meldingen i første omgang?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Var denne mld ment til denne personen? Var du full når du sendte mld? Anonymkode: d35b9...808 Ja, den var ment for personen. Jeg var ikke full, men jeg sendte den da jeg plutselig fikk dårlig impulskontroll i går kveld. Tenkte det var en helt ok idé der og da. Da jeg våkna i dag? Not so much. Fireflies skrev (9 minutter siden): Du må nesten bare stå i det. Bedre å finne ut hva vedkomende svarer før du møter hen igjen. Ja. Jo. Jeg må jo det! Men klasker meg i panna hver gang tanken om hva jeg skreiv streifer meg. Og det har vært endel ganger i dag. got2go skrev (2 minutter siden): Du må jo nesten stå for det du skriver? Hvorfor skrev du meldingen i første omgang? Ja, burde det! Er bare så flaut… åh herregud. Anonymkode: 7eb3c...a4d
miss summers Skrevet 22. oktober 2021 #6 Skrevet 22. oktober 2021 Vi har vel alle vært der 😬😳🥺 Bare logg på og få det overstått. Lykke til! 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #7 Skrevet 22. oktober 2021 Tenk at du nå har fått sagt fra til den det gjelder, i stedet for å gå rundt og tenke på det hele tiden, og at det egentlig er en bra ting. Forutsatt at du mener det du skrev da, men hvis du hadde sagt noe du egentlig ikke mente antar jeg at du hadde logget inn igjen forlengst for å trekke det tilbake. Anonymkode: 6ce14...4b4 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #8 Skrevet 22. oktober 2021 Det er jo femti-femti. Bedre å sjekke, enn å være 100% overbevist om at du har ydmyket deg selv. Anonymkode: f35b1...cbb 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #9 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er jo femti-femti. Bedre å sjekke, enn å være 100% overbevist om at du har ydmyket deg selv. Anonymkode: f35b1...cbb Uansett hva svaret blir, så føler jeg meg ydmyket på måten jeg sa ting på/ hva jeg sa. Herregud!! Blir så flau av å tenke på det. Anonymkode: 7eb3c...a4d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #10 Skrevet 22. oktober 2021 Gjort er gjort. Du har allerede sendt meldingen, og han har allerede lest den. Er ikke noe du kan endre på. Må bare stå i det. Så like greit å bare rive av plasteret, logg inn og se hva han har svart. Anonymkode: e8d91...027 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #11 Skrevet 22. oktober 2021 Som trøst kan jeg si at mottakeren neppe tar det så alvorlig/tungt/bokstavelig som du gjør. Selv har jeg mottatt noen meldinger oppi gjennom årene som jeg skjønner avsender har angret på og også fått beklagelser for, mens jeg selv har trukket på skuldrene og skjønt at det har vært sleivspark som er menneskelig å gjøre. Akkurat nå kan det føles ille, om litt tid blekner det. Vi må være litt rause, det er lov å tråkke feil, det gjør deg ikke til et dårligere menneske. Anonymkode: 8590c...6d4 11
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #12 Skrevet 22. oktober 2021 Det som er, er at jeg har bedt om en tjeneste av en person som står meg nær. Jeg trenger det jeg ba om, og får det mest sannsynlig(tror jeg). Allikevel føler jeg meg ydmyket som måtte spørre om denne tjenesten. Anonymkode: 7eb3c...a4d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #13 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det som er, er at jeg har bedt om en tjeneste av en person som står meg nær. Jeg trenger det jeg ba om, og får det mest sannsynlig(tror jeg). Allikevel føler jeg meg ydmyket som måtte spørre om denne tjenesten. Anonymkode: 7eb3c...a4d Penger? Anonymkode: f7465...f8f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #14 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det som er, er at jeg har bedt om en tjeneste av en person som står meg nær. Jeg trenger det jeg ba om, og får det mest sannsynlig(tror jeg). Allikevel føler jeg meg ydmyket som måtte spørre om denne tjenesten. Anonymkode: 7eb3c...a4d Sex? Anonymkode: b9e23...c16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå