garfunkel Skrevet 22. oktober 2021 #1 Del Skrevet 22. oktober 2021 Noen som kanskje til og med kjenner eller har kjent noen som har forandret seg veldig etter at de ble "kjendiser"? Selv kjenner jeg ingen, men et godt eksempel synes jeg er Bjørn Dæhlie. Likte han utrolig godt når han var aktiv! En beskjeden hardtarbeidende fyr fra Nannestad som hatet å stå foran kameraet - han ville fortest mulig tilbake i skisporet. Og se på han nå. I konflikter hele tiden vedr tomter, kun penger som står i huet på han, han sager ned fredede trær og gir f og veldig "kaxete" i fremtreden. Det var min mening. Hvem synes dere andre stiller i samme kategori? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 22. oktober 2021 #2 Del Skrevet 22. oktober 2021 garfunkel skrev (42 minutter siden): Noen som kanskje til og med kjenner eller har kjent noen som har forandret seg veldig etter at de ble "kjendiser"? Selv kjenner jeg ingen, men et godt eksempel synes jeg er Bjørn Dæhlie. Likte han utrolig godt når han var aktiv! En beskjeden hardtarbeidende fyr fra Nannestad som hatet å stå foran kameraet - han ville fortest mulig tilbake i skisporet. Og se på han nå. I konflikter hele tiden vedr tomter, kun penger som står i huet på han, han sager ned fredede trær og gir f og veldig "kaxete" i fremtreden. Det var min mening. Hvem synes dere andre stiller i samme kategori? 🙄🙄🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banos Skrevet 23. oktober 2021 #3 Del Skrevet 23. oktober 2021 Tone Damli.. 🤮 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå