Gå til innhold

Fotograf - leie av klær osv.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 

vet dere om det finnes noe studio/fotograf hvor man kan leie klær til bryllup og ta bilder? 

grunnen til dette er fordi vi ikke skal ha noe fest/seremoni.  
Kun bilder 🥰

Anonymkode: fb078...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan får dere giftet dere uten sermoni?

Anonymkode: 9d55f...ca0

De skal vel ikke gifte seg da, bare ta bilder 🤷 Kan jo ha giftet seg tidligere uten brudeklær også.

TS - jeg vet ikke om det er salonger som leier ut brudeklær, men det går kanskje an å høre om å låne av noen dere kjenner som har gifta seg? Folk kommer jo i alle fasonger og brudekjoler er dyrt, så tviler på at det er noe fotografer/studio satser på å stille opp med. 

Anonymkode: 63418...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste bryllupsfotografer tar bilder av bryllup fordi det er noen som gifter seg. Så bruden har allerede en kjole. Rart om fotografen har et lager fullt av brudekjoler.

Kjøp en kjole på aliexpress eller wish eller noe. De ser som regel greie ut til bilder, selvom de ikke er behagelige. Så kan du bare donere kjolen etterpå. 

Anonymkode: fb1d6...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg vet om noen fotografer har, er gravidkjoler. Så noen har litt klær, men har personlig ikke hørt om brudekjoler.

Jeg kan tipse om zalando, 1000-2500 kr, og så kan du gi videre. Eller kjøpe på Tise og så selge igjen :)

Anonymkode: e6efb...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...