AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg har bursdag på søndag (ikke rundt tall) og jeg og min mann inviterte da våre nærmeste venner til en liten bursdagsfeiring på restaurant. Ene paret kunne ikke derfor ble 6 stk tilsammen, noe som passer meg perfekt siden jeg ønsket en rolig feiring med gode venner med god mat og drikke. Nå har en av de som skal invitert mange andre personer som kun er bekjente av meg og som overhode ikke er interessert i å feire min bursdag. Vi gikk altså fra 6 til 15 og jeg ble oppriktig lei meg. Ingen av de er mine/våre venner, kun bekjente vi hilser på når vi møter de. Nå har jeg kommet dit jeg ikke har lyst å dra, heller lage noe god mat hjemme med mannen min. Er jeg overdramatisk? Burde vi dra å bare innfinne meg i at det ikke ble noe av bursdagsfeiringen? Jeg er vanligvis sosial av meg å hadde dette vært en annen anledning hadde ikke dette gjort meg noe, men siden jeg inviterte til MIN bursdag føler jeg meg sint, og barnslig fordi jeg blir sint. Tips anyone? Anonymkode: 3788e...432
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 Ingen tips, men tenker at det er veldig uvanlig at gjester inviterer på denne måten. Kan det være en misforståelse? Å avlyse uten begrunnelse blir dog litt barnslig. Anonymkode: 7dd6c...c8a 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Skrevet 22. oktober 2021 Her må du si fra at dette er din bursdag og at kun de nærmeste er invitert uten at de kan invitere flere. Anonymkode: c5eb9...492 3
Morten1 Skrevet 22. oktober 2021 #4 Skrevet 22. oktober 2021 Hvis det er du/dere som har invitert til at man skal ut å spise synes jeg det er veldig spesielt at en av de inviterte begynner å invitere andre. Jeg skjønner deg TS, har blitt invitert til ting hvor man faktisk er en ganske god gjeng men så går en bananas og inviterer en haug med andre og alt blir bare rart da mange ikke kjenner hverandre godt. De gangene har jeg valgt å takke nei til å bli med. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Skrevet 22. oktober 2021 Veldig merkelig av vedkommende å invitere flere. Skal han da betale for de gjestene han har invitert, mens du betaler for de du har invitert, eller er det en forventning fra vedkommende at du betaler for hans gjester også? Tenker du bør avklare dette fortest mulig. Anonymkode: 14d1b...507 3
Morten1 Skrevet 22. oktober 2021 #6 Skrevet 22. oktober 2021 Ts, har dere laget ett facebook event? I såfall ville jeg bare fjernet de som hadde blitt invitert og du ikke ønsket der
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Her må du si fra at dette er din bursdag og at kun de nærmeste er invitert uten at de kan invitere flere. Anonymkode: c5eb9...492 DETTE Anonymkode: 623c7...b6e 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 Utrolig merkelig å invitere slik. Personen må jo mangle noen antenner. Du får jo bare si fra at du ikke har råd til å spandere bursdagsmiddag på hele 15 stykker, selv om det burde vært opplagt i utgangspunktet. Det å legge ut for 6 av 15 blir jo bare rart, selv om det er disse du har invitert. Anonymkode: 93c84...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #9 Skrevet 24. oktober 2021 Dette var merkelig, har aldri hørt om noe lignende. Det er jo ikke snakk om en tur på fjellet, men et restaurantbesøk der du skal spandere på gjestene dine. Jeg ville aldri ha akseptert en invitasjon som kom fra en annen gjest, og ikke den som opprinnelig inviterte. Du må selvsagt snakke med den som har gjort dette, for slikt er ikke greit. Da får denne personen betale selv for de han/hun har invitert i tillegg, eller selv gi beskjed til dem om at du kun ønsker de gjestene som du har invitert. Anonymkode: 8612b...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå