AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Del Skrevet 22. oktober 2021 Ok. Jeg har en personlig sak gående og fått tilsendt rapport om tilbakekall av autorisasjon av denne legen jeg hadde en problemstilling med. Men jeg stusser på at vedkommende som sendte rapport sier dette er offentlig informasjon? Grunnen til at jeg spør dere er at når jeg selv går inn på helsetilsynet og søker på navn eller saknr så kommer ingenting opp. Søker jeg feil sted? Anonymkode: 60b30...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Del Skrevet 22. oktober 2021 Alle kan søke opp helsepersonell i helsepersonellregisteret hvor det står om man har autorisasjon. Alt du trenger er fødselsdato og etternavn. Så ja, det er offentlig informasjon, i den forstand at alle kan søke opp hvem som helst. Så lenge man har den infoen tilgjengelig. https://register.helsedirektoratet.no/hpr Anonymkode: 4db1b...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 22. oktober 2021 #3 Del Skrevet 22. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Alle kan søke opp helsepersonell i helsepersonellregisteret hvor det står om man har autorisasjon. Alt du trenger er fødselsdato og etternavn. Så ja, det er offentlig informasjon, i den forstand at alle kan søke opp hvem som helst. Så lenge man har den infoen tilgjengelig. https://register.helsedirektoratet.no/hpr Anonymkode: 4db1b...a2c Ah! Tusen takk for informasjon Endret 22. oktober 2021 av Tash Oi, svarte faktisk i feil tråd :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 22. oktober 2021 #4 Del Skrevet 22. oktober 2021 Tash skrev (5 minutter siden): Ah! Tusen takk for informasjon Men uansett interessant, da. Jeg søkte nå opp ei venninne som mistet midlertidig for noen år siden. Nå fikk jeg kun opp hennes re-autorisasjon. Ikke det historiske med midlertidig fratagelse. Skal det være sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Del Skrevet 22. oktober 2021 Er det slik at du har klaget på legen og dermed har vedkommende mistet autorisasjon, og at du søker på sidene til helsetilsynet for å finne rapporten? Har jeg skjønt det rett da? Er ikke alle rapporter som legges ut der, kan være derfor. Anonymkode: 16362...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #6 Del Skrevet 22. oktober 2021 Tash skrev (16 minutter siden): Ah! Tusen takk for informasjon Du svarte ikke i feil tråd, du bare glemte AB-funksjonen Anonymkode: 3d2e9...587 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #7 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er det slik at du har klaget på legen og dermed har vedkommende mistet autorisasjon, og at du søker på sidene til helsetilsynet for å finne rapporten? Har jeg skjønt det rett da? Er ikke alle rapporter som legges ut der, kan være derfor. Anonymkode: 16362...caa Hvor legges de ut da? Anonymkode: 60b30...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå