Smilla78 Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 Har du bestilt derfra? Hvordan er servicen? Er leveringen rask? Ser de er endel billigere enn norske parfymerier. Skal bestille 2 juicy tubes og en touche eclat fra ysl. Hvem farge bør jeg ta? 1 eller 2? Jeg har lys hud og blondt hår.
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 De har porto/ekspedisjonsgebyr på 68 kroner pr. ordre, så jeg ville regnet på det om det lønner seg. Sånn til opplysning.
Bassemoosen Skrevet 4. oktober 2005 #3 Skrevet 4. oktober 2005 Har bestilt fra Duft.no en gang, og for min del er det mer enn nok. Bestilte to parfymer, og fikk beskjed at de ville ankomme innen 14 dager. Etter 14 dager, var ingen pakke kommet, så eg tok kontakt med duft, og da var parfymene utsatt med 14 dager til, og sånn holdt det på en god stund. Kundeservicen svarte nok etter 4-5 dager, men det tok hele 3 1/2 måned fra eg hadde bestilt parfymene til de ankom hos meg. Og når de endelig ankom var eg blitt belastet for ett mye høyere beløp enn det eg egentlig skulle betale. Riktignok fikk eg pengene igjen etter en 3 ukers tid, men med så mye styr vil eg ikke anbefale duft.no til noen. Men kanskje er det noen som har vært heldigere enn meg..
Gjest Xavia Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Da jeg bestilte derfra tok det evigheter før produktene kom! Det der gidder jeg ikke igjen!
Smilla78 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2005 Takk for svar. Da drar jeg på et parfymeri i steden. Det eneste dumme er at den juicy tuben jeg skal ha fins ikke mer, men finner kanskje en lignende farge.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 Takk for svar. Da drar jeg på et parfymeri i steden. Det eneste dumme er at den juicy tuben jeg skal ha fins ikke mer, men finner kanskje en lignende farge. ← Har du kikket på Strawberrynet eller Ebay etter "din" farge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå