Gå til innhold

Vet sambo at du henger her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det en hemmelighet du ikke ønsker at han få vite om?

Anonymkode: 88f12...20a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo? Kjenner ingen Sambo, men både Gunnar og Hege vet at jeg henger her. Og så tror jeg at Elin vet. Litt usikker der

Anonymkode: e8dcc...9a0

• Liker 6
Skrevet

Nope han vet det og er gjerne med på innspill når jeg svarer.

Anonymkode: 5fec5...34c

• Liker 1
Skrevet

Han vet det ja

Skrevet

Mannen min har høyere score enn meg her inne men ingen av oss vet hvem den andre er. Grusom situasjon. Kan hende han vet uten å si det 🙃🙃🙃

Anonymkode: 00b0c...9fa

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ingen jeg kjenner ved navnet Sambo. Så nei.

Skrevet

Sambo kan verken lese eller skrive.

Anonymkode: 95f05...3ed

• Liker 1
Skrevet

Særbo vet det :P

Anonymkode: 66d14...b51

• Liker 1
Skrevet

Joda og når jeg forteller om sladder og konflikter og drama på jobben min  sier han: uff,  høres ut som Kvinneguiden 

Skrevet

Han vet, og leser høyt til han om  idioter jeg krangler med. Elsker å trolle her inne, og min mann finner det morsomt. 

Anonymkode: 524eb...d98

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han vet, og leser høyt til han om  idioter jeg krangler med. Elsker å trolle her inne, og min mann finner det morsomt. 

Anonymkode: 524eb...d98

😂

Anonymkode: 88f12...20a

Skrevet

Eksen min fant dagboken min her inne (har den ikke nå lenger), og ble regelrett forbanna. Han ble sjalu over at jeg deltok i tråder hvor det ble diskutert samliv, sex og relasjoner, og nektet meg å være her. Da jeg sa at det kan du ikke nekte meg, laget han seg bruker på en datingside og chattet med damer der. Også viste han det til meg, og mente at nå var vi skuls. Herregud.

Etter at det ble slutt mellom oss, fant jeg ut at han hadde laget seg bruker her inne også. Da hadde jeg det mye moro med å være troll i trådene han startet eller deltok i. 

Anonymkode: fde9a...290

• Liker 3
Skrevet

Skikkelig cringe å lage tråd for å normalgjøre det rasistiske uttrykket sambo. Samboer mener du vel kanskje? 😏

Anonymkode: 82fd9...08e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Særbo vet det :P

Anonymkode: 66d14...b51

Haha samme her🤣🤣

Skrevet

Ja, men han er den eneste som vet. Og jo, søsteren min vet.

Skrevet

Sambo, er det nye ordet man bruker her for og latterliggjøring av andre etnisiteter. Utrolig lavmål. Om du mener samboer så skriv det Istedenfor!!

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

INGEN vet at jeg noensinne har brukt ett minutt på KG. Slik MÅ det forbli.

Skrevet

Slutt å bruk det ordet!!  Men ja han vet, vi har ofte «dagens kvinneguiden» hjemme der jeg leser en eller annen dustete tråd 😂

Anonymkode: fe441...f94

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...