AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Det er det som jeg elsker ved å være singel, ikke drama queens rundt meg som til enhver tid lever i konflikt, sladder og sjalusi. Ja, dette er kun kortversjonen. Jeg husker når jeg trakk meg unna alle relasjoner og tilknytninger, og det er det som har medført at jeg si jeg er lykkelig. Jeg kan være lykkelig og takknemlig. Anonymkode: d8377...627 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 Men klarer du deg uten nærhet og sex? Anonymkode: 2529d...a42
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men klarer du deg uten nærhet og sex? Anonymkode: 2529d...a42 har relasjoner med godt etablerte mennesker som formidler trygghet og kjærlighet. Anonymkode: d8377...627
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #4 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): har relasjoner med godt etablerte mennesker som formidler trygghet og kjærlighet. Anonymkode: d8377...627 Sex også? Anonymkode: 2529d...a42 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er det som jeg elsker ved å være singel, ikke drama queens rundt meg som til enhver tid lever i konflikt, sladder og sjalusi. Ja, dette er kun kortversjonen. Jeg husker når jeg trakk meg unna alle relasjoner og tilknytninger, og det er det som har medført at jeg si jeg er lykkelig. Jeg kan være lykkelig og takknemlig. Anonymkode: d8377...627 Skjønner hva du mener. Da jeg skulle være sosial etter mange års isolasjon lurte jeg på hva den fantastiske fordelen var. Bare en haug mennesker som tar fra en roen og som samtidig skal bli behandlet som om de er prinsesser, når de selv starter hele driten. hilsen lei av fittekjerringer Anonymkode: edcb2...68d
Jacuzzi Skrevet 22. oktober 2021 #6 Skrevet 22. oktober 2021 (endret) Det er mye man kan få til på egenhånd med en innholdsrik leketøyskuffe 😉 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sex også? Anonymkode: 2529d...a42 Endret 22. oktober 2021 av Jacuzzi
amourerah Skrevet 22. oktober 2021 #7 Skrevet 22. oktober 2021 (endret) Er lykkelig gift har barn og bonusbarn❤🙂 er ingen drama her Heller. Jeg forstår ikke de som ønsker og leve alene. Må bli kjedelig I lengden, Bra vi har forskjellige meninger og smak og preferanser. Men godt og høre at du har det bra. Det har vi og.🙂👍 Endret 22. oktober 2021 av amourerah 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #8 Skrevet 22. oktober 2021 amourerah skrev (11 minutter siden): Er lykkelig gift har barn og bonusbarn❤🙂 er ingen drama her Heller. Jeg forstår ikke de som ønsker og leve alene. Må bli kjedelig I lengden, Bra vi har forskjellige meninger og smak og preferanser. Men godt og høre at du har det bra. Det har vi og.🙂👍 Og mange kan ikke velge heller. De blir ikke valgt av andre som partner, og må dermed leve alene. Bare sånn til info 😅 Anonymkode: 2529d...a42
amourerah Skrevet 22. oktober 2021 #9 Skrevet 22. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og mange kan ikke velge heller. De blir ikke valgt av andre som partner, og må dermed leve alene. Bare sånn til info 😅 Anonymkode: 2529d...a42 Ja det vet jeg, men ofte er det og Fordi man selv Stiller for høye krav I en partner. Ikke alltid men ofte. 3
Antiviruset Skrevet 23. oktober 2021 #10 Skrevet 23. oktober 2021 amourerah skrev (12 timer siden): Er lykkelig gift har barn og bonusbarn❤🙂 er ingen drama her Heller. Jeg forstår ikke de som ønsker og leve alene. Må bli kjedelig I lengden, Bra vi har forskjellige meninger og smak og preferanser. Men godt og høre at du har det bra. Det har vi og.🙂👍 Du har helt rett Et godt forhold er det aller beste som finnes. Et dårlig forhold er verre en ensomhet. Det gjelder både venner, kjæreste og ekteskap. Da er det bedre å være alene og styre sitt eget liv. Derfor må man lete etter den rette man passer sammen med, har felles verdier med og der kjærligheten er gjensidig og god. I mellomtiden er singellivet veldig bra det også. De som har gitt opp går inn i et lengre singelliv., over mange år blir de sære og fastlåste i sitt eget liv, og totalt uegnet for noe forhold. 2
Antiviruset Skrevet 23. oktober 2021 #11 Skrevet 23. oktober 2021 amourerah skrev (11 timer siden): Ja det vet jeg, men ofte er det og Fordi man selv Stiller for høye krav I en partner. Ikke alltid men ofte. Du har helt rett! ingenting er godt nok, og alltid noe nytt rundt neste sving er holdningen hos mange av disse menneskene. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #12 Skrevet 23. oktober 2021 Antiviruset skrev (54 minutter siden): Du har helt rett Et godt forhold er det aller beste som finnes. Et dårlig forhold er verre en ensomhet. Det gjelder både venner, kjæreste og ekteskap. Da er det bedre å være alene og styre sitt eget liv. Derfor må man lete etter den rette man passer sammen med, har felles verdier med og der kjærligheten er gjensidig og god. I mellomtiden er singellivet veldig bra det også. De som har gitt opp går inn i et lengre singelliv., over mange år blir de sære og fastlåste i sitt eget liv, og totalt uegnet for noe forhold. å klassifisere singel som ensomhet, det er å ta veldig hardt i det, og det er ikke i det hele tatt sammenlignbart. Samt, som Ts, så sier jeg at jeg er glad for at jeg ikke har drama queens som får påvirke mitt liv, og jeg klarte å finne min plassering i samfunnet til å kjenne på den ekte god følelsen, og få tillatelse til å velge retning helt uforstyrret. TS Anonymkode: d8377...627
Antiviruset Skrevet 23. oktober 2021 #13 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): å klassifisere singel som ensomhet, det er å ta veldig hardt i det, og det er ikke i det hele tatt sammenlignbart. Samt, som Ts, så sier jeg at jeg er glad for at jeg ikke har drama queens som får påvirke mitt liv, og jeg klarte å finne min plassering i samfunnet til å kjenne på den ekte god følelsen, og få tillatelse til å velge retning helt uforstyrret. TS Anonymkode: d8377...627 Det er din mening. Jeg har et langt forhold bak meg, hatt noen kjærester og noen år som singel. Singellivet er bra det, men kan bare ikke sammenligne seg med et godt forhold. Man kan trives som singel og få gjort det man vil, men å ha en som man kan ha fortrolige samvær med, kos, sex og nærhet med innenfor kjærlighetens rammer ja det er langt bedre en singellivet. Det er min mening, andre trives veldig godt i eget selskap eller sammen med venner. Men mange kvelder alene i eget selskap kan fort gi en følelse av ensomhet. Det er min erfaring i alle fall. Så er det mye bedre og være singel og litt ensom i blant, en i et forhold som er dødt og ensom der. Det er helt forferdelig.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #14 Skrevet 23. oktober 2021 Antiviruset skrev (17 minutter siden): Det er din mening. Jeg har et langt forhold bak meg, hatt noen kjærester og noen år som singel. Singellivet er bra det, men kan bare ikke sammenligne seg med et godt forhold. Man kan trives som singel og få gjort det man vil, men å ha en som man kan ha fortrolige samvær med, kos, sex og nærhet med innenfor kjærlighetens rammer ja det er langt bedre en singellivet. Det er min mening, andre trives veldig godt i eget selskap eller sammen med venner. Men mange kvelder alene i eget selskap kan fort gi en følelse av ensomhet. Det er min erfaring i alle fall. Så er det mye bedre og være singel og litt ensom i blant, en i et forhold som er dødt og ensom der. Det er helt forferdelig. men i grunn handler det ikke generelt om å være singel. Men relasjoner som man hadde, og som var veldig påvirkelig negativt, fordi man hørte noe fra feil mennesker, og den tilførsel av relasjon kunne gitt ble ikke det i den tilværelsen jeg bodde i. Men ved å ta avstand så kom man til seg selv, ved at man ikke fikk ukontrollbare drama queens som uttrykte all sladder. Som jeg understreker så er jeg glad i dag å ha relasjoner som er av den modne sorten, ikke noe drama, men kun god relasjon som er godt å komme på besøk til. Anonymkode: d8377...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå