Gå til innhold

Ring hytta varm

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi holder på å bygge hytte, og ønsker å ha «ring hytta varm». Noen erfaringer med det? Hvilken app har du? Er du fornøyd med det? Det virker så smart p ha det på hytta :) 

Anonymkode: db7ae...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har det. Eller, familien til mannen min. Har ikke tilgang til appen og det er i Sverige så slikt kan jeg ikke svare deg på, men fyyy søren så godt det er å ha ei lun hytte når man kommer fram. Vi ringer mine svigerforeldre og ber de om å skru det på når vi kjører hjemmefra. 
Tidligere er vi vant til å komme fram til ei iskald hytte, første vi må gjøre er å fyre i peisen og skru på ovner og kle oss som om vi skulle ut på polferd fram til hytta blir varm. Nå sist vinter kunne vi ta av oss yttertøyet når vi kom inn 😅 

Anonymkode: 47faa...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dieselvarmer som vi starter via en app. Er fantastisk å komme til en hytte som holder mellom 14 og 18 grader kontra -20. Vi hadde nok brukt hytta langt mindre hadde det ikke vært for den.

Anonymkode: d1f2d...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har dieselvarmer som vi starter via en app. Er fantastisk å komme til en hytte som holder mellom 14 og 18 grader kontra -20. Vi hadde nok brukt hytta langt mindre hadde det ikke vært for den.

Anonymkode: d1f2d...e0b

Samme her. Helt fantastisk. Valgte dette pga at den er så kraftig kontra strøm. 8kw rett inn i gangen:-)

Anonymkode: 1ae1e...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke noe app, men ring hytta varm. Disse er kjøpt på hyttetorget.    Mannen har også koblet til wifi å kan styre flere enheter med den

Anonymkode: 79ca1...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Sikom sitt system med app-styring. Veldig greit. En kan også holde øye med temperaturen i hytta når dn ikke er der. 

Anonymkode: 1f405...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...