Usikker Skrevet 8. oktober 2002 #1 Skrevet 8. oktober 2002 Har en Siemens mobil-tlf. Kjøpte nytt batteri i mars/april 2002. Jeg gjorde som forretnignen sa da jeg kjøpte batteriet - lot batteriet tømme seg helt......ladet det i 15-16 timer. Dette skulle jeg gjøre de 3-4 første gangene jeg måtte lade........OK! I juli holdt ikke batteriet 24 timer engang........jeg klagde. Og fikk nytt batteri uten noe problem. Fikk beskjed om at det er 1 års garanti på slike batterier! Og nå - oktober 2002 - så må jeg igjen lade batteriet hver dag. Kan det være noe annet enn batteriet det er noe feil med. Noen som vet dette? Feil med telefonen?? - feil med laderen??? Kæn ju help me vitt thiss problem?? :o
Snuppelure Skrevet 9. oktober 2002 #2 Skrevet 9. oktober 2002 Kommer vel ann på hvilken Simens telefon du har det... Sjekk hva som står om batterikapasitet i bruksanvisningen din. Jeg er veldig fornøyd med min Ericsson T68. Lader den et par ganger i uken :-)
Mrs. B Skrevet 9. oktober 2002 #3 Skrevet 9. oktober 2002 Jeg opplevde det samme med min gamle Siemens telefon (C35). Enda jeg byttet batteri, så jeg begynte også å lure på om feilen lå et annet sted... Nå har jeg derimot en annen Siemens mobil og den trenger jeg kun å lagre 2 ganger i uken ca. Kanskje du kan spørre om dette på Club Siemens' forum, så kan noen kanskje svare deg bedre... > http://www.club-siemens.net/forum/forumdis...play.php?fid=17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå