Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kollega på jobb gjorde en feil som påvirker min oppgave, fortalte mannen min om det og han kom med kommentaren: ja ble sikkert gjort bevist for å ødelegge for deg. Alle prøver å hindre deg osv. Var ikke hva han sa, men hvordan han sa det, med litt håne tonefall. 

Jeg svarte at selvfølgelig var det ikke slik, men han hørte at jeg ble skeptisk til måten han sa det på. Så sier han, ja skal du begynne å grine nå. Jeg er følsom og følte det ble brukt imot meg i diskusjonen.

Han sa han prøvde bare å være morsom, men jeg sitter her som et spørsmåls tegn og lurer på om dette er forsøk på å psyke meg ned.

Overreagerer jeg ? Humor eller ?

Anonymkode: a6da9...800

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var ikke morsomt nei. Du overreagerer ikke. 

Når man prøver å være morsom,  men oppdager at man går over streken og sårer den andre så ber man om unnskyldning. 

Anonymkode: 6d038...488

• Liker 4
Skrevet

Pleier du å ta offerrollen i div situasjoner? For det virker litt som at typen din hintet mot noe sånt når han sa det. 

• Liker 4
Skrevet

Tenker samboer er lei alt det snakket ditt om alle dine følelser og vil sette en stopp for det. 

Ikke helt greit gjort av han, men så vet jo ikke vi hvor mye han har å stri med deg heller. 

Anonymkode: 92e68...f62

• Liker 2
Skrevet

Æsj, hvorfor er han så spydig mot deg? Det er ikke humor.

Anonymkode: d8add...677

• Liker 1
Skrevet
got2go skrev (2 timer siden):

Pleier du å ta offerrollen i div situasjoner? For det virker litt som at typen din hintet mot noe sånt når han sa det. 

Nei

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenker samboer er lei alt det snakket ditt om alle dine følelser og vil sette en stopp for det. 

Ikke helt greit gjort av han, men så vet jo ikke vi hvor mye han har å stri med deg heller. 

Anonymkode: 92e68...f62

Snakker ikke om alle mine følelser hele tiden liksom, mer at når han snakker sånn så reagerer jeg og blir lei meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Æsj, hvorfor er han så spydig mot deg? Det er ikke humor.

Anonymkode: d8add...677

Spydig tone ja 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...