Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid i 2.trimester, og merker at jeg er mer «hoven» der nede til vanlig. Har ikke vindt under samleie, men etterpå svir det skikkelig. Må kjøle ned området med en varm/kald klut etterpå. Haha. Det gir seg etter en liten stund, kanskje etter 30 minutter eller litt mer. Urinprøvene er fine og jeg tror ikke at jeg har sopp. Andre som opplever det samme? Er jo irriterende.

Anonymkode: 7a5b1...110

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimhinnene er skjørere kanskje? Prøv med litt glidemiddel?

Anonymkode: 4730a...4fe

Skrevet

Jeg får sånn pulserende vondt etterpå, kjennes ut som det er hovent liksom. Tror det kommer av større blodgjennomstrømning i graviditeten. Er i uke 21 nå og har hvert sånn i økende grad i noen uker. Har ikke uvi eller sopp selv🤷🏼‍♀️

Anonymkode: c9f9b...e05

Skrevet

Glidemiddel! Graviditet fører til meir blodgjennomstrømning i alt der nede, så en merker nok bedre når det blir sårt. Hadde det sånn sjølv ein periode, men no er det litt bedre igjen. 

Anonymkode: 177c4...1ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg får sånn pulserende vondt etterpå, kjennes ut som det er hovent liksom. Tror det kommer av større blodgjennomstrømning i graviditeten. Er i uke 21 nå og har hvert sånn i økende grad i noen uker. Har ikke uvi eller sopp selv🤷🏼‍♀️

Kan forsåvidt legge til at vi bruker glidemiddel og, så her har det ingenting med det å gjøre heller🤷🏼‍♀️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...