AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Har hatt litt uregelmessig mensen og blødd mindre men oftere. Tenkte det kunne skyldes covid vaksina, men noen nevnte graviditet. Tar P piller og seksuelt aktiv. Men har et par dager da jeg glemte å ta pilla. hvordan er blødningene som kan skje tidlig i svangerskapet, er det bare litt spott blødning, eller nærmere «mensen kategori»? Anonymkode: 961fd...e77
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg blødde de første mnd av mitt første svangerskap. Trodde jeg hadde fått mensen, og dermed ikke var gravid (vi hadde prøvd ei stund). Tok test fordi det var så annerledes enn vanlig; blødde, stoppa, blødde litt igjen, stoppa osv... Iflg gynekolog er det visst mer vanlig enn mange vet. Jeg ville ha tatt en test. Anonymkode: 21eaa...15d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hatt litt uregelmessig mensen og blødd mindre men oftere. Tenkte det kunne skyldes covid vaksina, men noen nevnte graviditet. Tar P piller og seksuelt aktiv. Men har et par dager da jeg glemte å ta pilla. hvordan er blødningene som kan skje tidlig i svangerskapet, er det bare litt spott blødning, eller nærmere «mensen kategori»? Anonymkode: 961fd...e77 Første steget er å ta en graviditetstest. Blødninger tidlig i sv kan ligne på mensen og vanlig spotting som noen får før og etter mensen. Lykke til! Anonymkode: 68733...033
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg hadde. en liten festeblødning før mensen, og blødde som en foss etter samleie rundt de tider jeg forventet mensen. Hadde også litt spotting i uke 8 og 12. Ta en test, du Anonymkode: cda6f...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå