AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Er det slik at kvinner har sex når de vet at han kan forsørge henne? Og at de ikke liker sex i seg selv slik menn gjør? Det forklarer i hvertfall hvorfor kvinner har høyere krav. Anonymkode: b9d8d...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 Det er latterligste jeg har sett noen insinuere noensinne tror jeg! Jeg har hatt høyere sexdrift enn samtlige av mennene jeg har vært i forhold med, og ingen av dem har forsørget meg - jeg har sågar forsørget en av dem. Så ja, kvinner liker sex. At du ikke får deg noe har nok en helt annen årsak Anonymkode: df828...be5 18
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Skrevet 22. oktober 2021 Hadde det stemmer, så hadde det blitt mindre sex på de aller fleste. Anonymkode: d4dd1...d63 4
Gjest Elder Millennial Skrevet 22. oktober 2021 #4 Skrevet 22. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det slik at kvinner har sex når de vet at han kan forsørge henne? Og at de ikke liker sex i seg selv slik menn gjør? Det forklarer i hvertfall hvorfor kvinner har høyere krav. Anonymkode: b9d8d...3f3 Eh nei. Jeg har sex når jeg har lyst (forutsetter jo att begge parter har lyst samtidig så klart😅) Ja, jeg har krav, som alle med vettet i behold også har. Kvinner kan da forsørge seg selv, trenger ikke en mann til det😅 Endret 22. oktober 2021 av Elder Millennial Skriveleif
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Skrevet 22. oktober 2021 Samboeren min har mye lavere inntekt enn meg og han er ikke i nærheten av å ha sjanse til å kunne forsørge meg, men jeg elsker å ha sex med han for det. Han er forøvrig også overvektig, har svært lite hår på toppen (klipper seg derfor kort kort med maskin) og er til og med lavere enn meg, yngre enn meg og har svært lite utdanning og en manuell jobb... Anonymkode: 77406...b82 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #6 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er det slik at kvinner har sex når de vet at han kan forsørge henne? Og at de ikke liker sex i seg selv slik menn gjør? Det forklarer i hvertfall hvorfor kvinner har høyere krav. Anonymkode: b9d8d...3f3 Hvor gammel er du? Anonymkode: dc97d...cba 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #7 Skrevet 22. oktober 2021 Det var en merkelig påstand i 2021. Er det bare manglende livserfaring/lesekunnskap, eller hva slags bakgrunn har du? Anonymkode: 907af...c98 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #8 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det slik at kvinner har sex når de vet at han kan forsørge henne? Og at de ikke liker sex i seg selv slik menn gjør? Det forklarer i hvertfall hvorfor kvinner har høyere krav. Anonymkode: b9d8d...3f3 Blir du aldri lei av å starte tråder over samme tema, bare med litt forskjellig ordlyd? Anonymkode: 1344c...113 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #9 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det slik at kvinner har sex når de vet at han kan forsørge henne? Og at de ikke liker sex i seg selv slik menn gjør? Det forklarer i hvertfall hvorfor kvinner har høyere krav. Anonymkode: b9d8d...3f3 Helt ærlig, Ja det har de. Og det er forståelig. En kvinne skal tross alt finne en far til sitt kommende barn. En far uten likvide midler er ikke mye å satse på. Et barn skal tross alt forsørges. Hilsen Mann Anonymkode: c847d...c59 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #10 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Helt ærlig, Ja det har de. Og det er forståelig. En kvinne skal tross alt finne en far til sitt kommende barn. En far uten likvide midler er ikke mye å satse på. Et barn skal tross alt forsørges. Hilsen Mann Anonymkode: c847d...c59 Men hæ…du har fått med deg at kvinner jobber? Det er et fåtall som går hjemme og blir forsørget… Anonymkode: 95757...93f 7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #11 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hæ…du har fått med deg at kvinner jobber? Det er et fåtall som går hjemme og blir forsørget… Anonymkode: 95757...93f Selvstendige og intelligente Kvinner ønsker ikke forsørge sitt barn og far til barnet? Anonymkode: c847d...c59
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #12 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt ærlig, Ja det har de. Og det er forståelig. En kvinne skal tross alt finne en far til sitt kommende barn. En far uten likvide midler er ikke mye å satse på. Et barn skal tross alt forsørges. Hilsen Mann Anonymkode: c847d...c59 Hallo, 1954 ringte og ville ha tilbake holdningene sine. De aller fleste kvinner jobber, og klarer fint å forsørge barna sine og seg selv. Og de aller fleste menn jobber også, så det er svært få helt uten egne likvide midler. Hvilken planet lever du på? Anonymkode: 1344c...113 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #13 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selvstendige og intelligente Kvinner ønsker ikke forsørge sitt barn og far til barnet? Anonymkode: c847d...c59 Jo, noen selvstendige og intelligente kvinner ønsker å forsørge sitt barn og far til barnet, Men de fleste par forsørger jo familien i fellesskap. Anonymkode: 95757...93f
KristinF Skrevet 22. oktober 2021 #14 Skrevet 22. oktober 2021 Hahahah det er det dummeste jeg har hørt 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #15 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt ærlig, Ja det har de. Og det er forståelig. En kvinne skal tross alt finne en far til sitt kommende barn. En far uten likvide midler er ikke mye å satse på. Et barn skal tross alt forsørges. Hilsen Mann Anonymkode: c847d...c59 De færreste kvinner trenger noen som kan forsørge barnet sitt i 2021. Men en som kan være en god forelder sammen med dem, kan nok noen være ute etter. Så de har sex med en de tror vil være en god forelder. Anonymkode: 03c84...92a 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #16 Skrevet 22. oktober 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Det er latterligste jeg har sett noen insinuere noensinne tror jeg! Jeg har hatt høyere sexdrift enn samtlige av mennene jeg har vært i forhold med, og ingen av dem har forsørget meg - jeg har sågar forsørget en av dem. Så ja, kvinner liker sex. At du ikke får deg noe har nok en helt annen årsak Anonymkode: df828...be5 Makan til overreaksjon 🤣 Anonymkode: 17041...364
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #17 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så ja, kvinner liker sex. De gjør ikke så mye for å få det da. Ikke like mye som menn i hvertfall Anonymkode: b9d8d...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #18 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt ærlig, Ja det har de. Og det er forståelig. En kvinne skal tross alt finne en far til sitt kommende barn. En far uten likvide midler er ikke mye å satse på. Et barn skal tross alt forsørges. Hilsen Mann Anonymkode: c847d...c59 Hvorfor tror du at du som mann er kvalifisert til å svare på dette? Anonymkode: df828...be5 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #19 Skrevet 23. oktober 2021 Kvinner har sex når de har lyst på sex med noen, og vendkommende også vil ha sex med dem. Men vi foretrekker menn som er oppegående sosialt og generelt i livet, så en som ikke har jobb eller orden på økonomien vil naturlig nok stille lengre bak i køen. Hvorfor skal vi velge fra nederste hylle? Anonymkode: b4a85...3a8 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #20 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): De gjør ikke så mye for å få det da. Ikke like mye som menn i hvertfall Anonymkode: b9d8d...3f3 Det er jo fordi menn tror at sex er det viktigste i hele verden. Kvinner liker selvfølgelig sex de også, men foretrekker å ha sex med menn de er tiltrukket av. Anonymkode: 1344c...113 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå