Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #1 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kan man bruke dongeri på ett jobbintervju? Det er vel ikke noe galt i det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #2 Del Skrevet 4. oktober 2005 Generelt bør man IKKE gå i dongeri på jobbintervju, til tross for hva intervjuerne gjør. Det er greit å kle seg litt pent, og så kan man heller tilpasse klærne etterhvert, hvis man får jobben. En mørk bukse, en pen genser, eller topp pluss cardigan, og rene, pene sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #3 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg synes man absolutt ikke bør bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #4 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hva om man skal i intervju om en jobb i barnehage? hva kler man seg i da? noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #5 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kan jo stille litt sporty antrukket, men det finnes da andre ting en jeans å ikle seg likevel. Når man skal jobbe der dersom man får jobben kan man jo selvsagt stille i jeans. Men jeg synes det har noe med respekt å gjøre å kle seg litt ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Very Victoria Skrevet 4. oktober 2005 #6 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg hadde aldri gått i jeans på jobbintervju. Jeg har akkurat vært gjennom en knalltøff jobbsøkerprosess og ingen av de jeg så stille på intervju gikk i jeans. Det gikk i cardigans, skjorter, dressbukser, strikkevester og skjørt kombinert med støvletter. Jeg hadde jeg dressbukser med belte og skjorte med spisse støvletter til da jeg fikk min jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå