Gå til innhold

Lønn som HMS-sjef i et stort konsern

hmser

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg er i forhandlinger om en ny stilling som HMS rådgiver i ett stort konsern. Stillingen er tilsvarende det som pleier å hete HMS-sjef og svarer til konserndirektør i et firma med over 4000 ansatte. Er det noen som vet hvilken lønn denne type stilling begynner på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da dette er en privatbedrift så er det helt umulig å svare på.

Hvilken utdannelse har du? Hvilken erfaring har du? Hvor gammel er du og ble du headhuntet eller søkte du selv? Dette er vesentlig  informasjon som mangler i innlegget ditt.

Jeg ble tilbudt 1 million og firmabil og takket nei. Da lever jeg helt fint med 850 tusen og 40 timers arbeidsuke som rådgiver i stedet. 

Anonymkode: 27f80...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Da dette er en privatbedrift så er det helt umulig å svare på.

Hvilken utdannelse har du? Hvilken erfaring har du? Hvor gammel er du og ble du headhuntet eller søkte du selv? Dette er vesentlig  informasjon som mangler i innlegget ditt.

Jeg ble tilbudt 1 million og firmabil og takket nei. Da lever jeg helt fint med 850 tusen og 40 timers arbeidsuke som rådgiver i stedet. 

Er 28 år og utdannet som HMS & kvalitets ingeniør. Har 4 år erfaring fra anleggsvirksomhet og verksteddrift. Ble headhuntet, har ikke søkt på stillingen selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, hmser said:

Er 28 år og utdannet som HMS & kvalitets ingeniør. Har 4 år erfaring fra anleggsvirksomhet og verksteddrift. Ble headhuntet, har ikke søkt på stillingen selv. 

Sånn ca. hva er lønnen du ligger på nå? Kan være noe å ta utgangspunkt fra.

Anonymkode: c548f...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du får tilbud om ett sted mellom 850 0g 980 000. Pluss firmabil som du må skatte av. Bonus litt avhengig av hvilket selskap det gjelder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Sånn ca. hva er lønnen du ligger på nå? Kan være noe å ta utgangspunkt fra.

Anonymkode: c548f...d1f

Har i dag 574k i en offentlig virksomhet. Stillingen er lengere ned i hms kjeden, da jeg har to sjefer over meg. Synes det ble litt vanskelig å gå ut i fra, spesielt med tanke på at det offentlige gjerne betaler litt dårligere en privat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmser skrev (6 minutter siden):

Har i dag 574k i en offentlig virksomhet. Stillingen er lengere ned i hms kjeden, da jeg har to sjefer over meg. Synes det ble litt vanskelig å gå ut i fra, spesielt med tanke på at det offentlige gjerne betaler litt dårligere en privat. 

Gjetter rundt 700k!

Anonymkode: 6edf9...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mdu ta innover deg at det er IKKE som å jobbe i det offentlige. Det er ubetalt overtid. Du sitter i konsern, og når det har skjedd noe i Tromsø så må du bare dra dit. Det forventes langt mer arbeid og innsats. Jeg har jobbet 10 år med HMS på entreprenørsiden. Og 5 år på Byggherresiden. Og en slik stilling er desverre lite forenelig med familieliv. Jeg hadde et snitt på 60-70 timers uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så mdu ta innover deg at det er IKKE som å jobbe i det offentlige. Det er ubetalt overtid. Du sitter i konsern, og når det har skjedd noe i Tromsø så må du bare dra dit. Det forventes langt mer arbeid og innsats. Jeg har jobbet 10 år med HMS på entreprenørsiden. Og 5 år på Byggherresiden. Og en slik stilling er desverre lite forenelig med familieliv. Jeg hadde et snitt på 60-70 timers uker.

Beklager skrivefeil, telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...