Gå til innhold

Til dere par som vil ha trekant med ekstra mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har statusen til denne mannen noe å si? Er det revnende likegyldig om han er gift eller singel? Utro eller åpent forhold?

Anonymkode: b93a7...89a

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Kjemi og sykdomsfri er vel det viktigste. 

Skrevet

Selvfølgelig er det avgjørende at fyren ikke bedrar sin partner. Det er utelukket å medvirke til utroskap.

Anonymkode: 81bef...7c5

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig er det avgjørende at fyren ikke bedrar sin partner. Det er utelukket å medvirke til utroskap.

Jeg er veldig enig! Men hvordan vet dere at han ikke er utro? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er veldig enig! Men hvordan vet dere at han ikke er utro? 

Vi kan vel aldri være helt sikre, men vi hvis han ikke virker troverdig, dropper vi ham.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi kan vel aldri være helt sikre, men vi hvis han ikke virker troverdig, dropper vi ham.

Hva om han tar den klassiske "vi har hatt problemer lenge/er på vei ut av forholdet/er i forholdet pga barn osv" , går dere på en slik variant??

Anonymkode: 25824...e46

Skrevet

Sykdomsfri, renslig og kjemi. Resten er for vår del faktisk ikke så viktig.

Anonymkode: a431a...50b

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker iallefall at jeg ikke vil ha en utro drittsekk. På nakenprat er de fleste gift/i forhold. Han kan gjerne være i åpent forhold. Men jeg vil da kommunisere med konen/samboeren først. Det er vel den sikreste metoden?

• Liker 4
Skrevet

Vi er på en sånn swingerside, og det er masse utro menn der med intetanende damer hjemme. Helt uaktuelt for oss.

Anonymkode: 39172...1e8

• Liker 3
Skrevet

Kun single har vært aktuelt for oss. Eller par. Men ikke en mann eller dame som er i et forhold, og er utro. 
Vedkommende må f.eks kunne tilbringe ei helg sammen med oss etter at vi er blitt godt kjent. Å ha en med oss i senga som har en intetanende partner hjemme er helt uaktuelt.

• Liker 5
Skrevet

Forresten, vi kan jo kanskje ikke vite. Lyver de til kona, kan de jo lyve til oss.. 😔

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Forresten, vi kan jo kanskje ikke vite. Lyver de til kona, kan de jo lyve til oss.. 😔

Hva med å forlange å chatte med konen? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva med å forlange å chatte med konen? 

Men hvordan skal man vite at det er kona? 

• Liker 2
Skrevet

Det er vel som med andre bakgrunnssjekker, man må velge et nivå av tillit.  Alt fra å ta mannen på ordet,  til å sette hele Stasi i sving. 

Anonymkode: 77312...da7

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i et åpent forhold, hvor hun ikke har noe særlig ønske om å vite noe, ut over full åpenhet dersom hun spør - noe hun får. Det er jo ikke sånn at alle åpne forhold fungerer likt, og at det sitter en partner hjemme som blir kåt av det. 

Så det er slettes ikke sikkert en snakk med partneren er vanntett. Men er det en ting jeg har lært meg etter mange år, det er like greit å si at man er singel. Sier man åpent forhold, så er det bare noen få som er ok med det, en stor andel tror man lyver og en stor stor stor andel blir helt besatt av temaet, og potensiell sex blir byttet ut med spørretime. 

• Liker 1
Skrevet

Skal hun ha en ekstra mann, må han ikke være en ulekker pusling med lite utstyr. Hun er godt vant.

Hun er mer der at hun ønsker en ekstra kvinne. 

Anonymkode: 4c64a...eda

• Liker 1
Skrevet

Vi har snakket om å ha trekant med en svært velutstyrt mann, og vi kommer til å «leie inn» en eskorte når vi er i en annen by, evt finne en på en av kontaktplattformene. For oss spiller det hans forholdsstatus ingen rolle.

Anonymkode: c694d...f37

• Liker 1
Skrevet

Og et annet spørsmål. Er utstyret til ekstra mann viktig? Er det ok med en som ligger på gjennomsnittet? Eller vil dere ha større utstyr?

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Og et annet spørsmål. Er utstyret til ekstra mann viktig? Er det ok med en som ligger på gjennomsnittet? Eller vil dere ha større utstyr?

Størrelsen er ikke det viktigste, personlighet, hvordan han ser ut, f.eks at han ikke er feit, er viktigere. Men klart, når vi først velger å ha med en ekstra mann, så velger vi ikke en med en liten pikk heller. Gjennomsnittlig eller større.

Skrevet
vesteraalen skrev (32 minutter siden):

Størrelsen er ikke det viktigste, personlighet, hvordan han ser ut, f.eks at han ikke er feit, er viktigere. Men klart, når vi først velger å ha med en ekstra mann, så velger vi ikke en med en liten pikk heller. Gjennomsnittlig eller større.

Det er naturlig å velge en med litt andre egenskaper enn hun er vant med. Penisstørrelse er en del av det, men det kan like gjerne bare være at det er enda en mann, eller annerledes kropp/utseende, utholdenhet osv. Ikke alle trenger megakuk for at det skal være spennende.

Anonymkode: 25824...e46

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...