Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt samme fastlege i 4 år. Hatt veldig god kjemi hele veien. Føler at siste legetimene har det kansje vært litt gjensidig flørting. Timen som skal kun vare i 15 min bikker fort 30-45 min. I forge uke hadde jeg en ny time. Da spurte han meg om jeg kansje ville bytte fastlege? Timen varte forøvrig i en time. Var 15 min med medisinsk prat, resten var mye spørsmål om livet generelt. Merket også at når jeg skulle til å avslutte kom det nye spørsmål.. Til tider ble han flau og litt satt ut selv...Så begynner å tenke tanken på at kansje han er litt småbetatt siden han lurte på om jeg ville bytte lege? 

Jeg går konstant å tenker på han. Jeg blir gaaaaaal. Vet også at han er godt gift og har 2 barn... 

Anonymkode: 5922d...e98

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg går konstant å tenker på han. Jeg blir gaaaaaal. Vet også at han er godt gift og har 2 barn... 

Hva får deg til og tro at han er forelsket I deg om han har 2 barn og er godt gift? Det at han er hyggelig mot deg betyr ikke at han er forelsket eller betatt. La ham være I fred hold deg unna av han. Han er gift og har barn.

• Liker 9
Skrevet

Helt vanlig at mennesker blir betatt i den type settinger og noen ganger er det gjensidig. Ingenting rart i det. Går over gjør det også. 

Anonymkode: bc604...361

• Liker 3
Skrevet

Sa han ikke noe om hvorfor han lurte på om du ville bytte fastlege?

Anonymkode: 2b6fb...c91

• Liker 5
Skrevet
amourerah skrev (2 minutter siden):

Hva får deg til og tro at han er forelsket I deg om han har 2 barn og er godt gift? Det at han er hyggelig mot deg betyr ikke at han er forelsket eller betatt. La ham være I fred hold deg unna av han. Han er gift og har barn.

Synst det var så rart at han lurte på om jeg ville bytte fastlege. Skal selvsagt ikke legge meg etter han 🙂 Bare frustrerende å kjenne på følelser jeg ikke har kjent på mange år, å ikke kunne gjøre noe med det.

Skrevet

Hei på deg, ja, en stund siden sist

Anonymkode: bdcae...baf

• Liker 11
Skrevet

Anbefaler deg å bytte fastlege og glemme dette! 

Dette er nok ingenting. Fastlegen er uansett godt gift og står med to bein i det, så ikke ødelegg en familie bare fordi du ønsker å tenke på deg selv.

Anonymkode: 14354...a83

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synst det var så rart at han lurte på om jeg ville bytte fastlege. Skal selvsagt ikke legge meg etter han 🙂 Bare frustrerende å kjenne på følelser jeg ikke har kjent på mange år, å ikke kunne gjøre noe med det.

Spurte du om hvorfor han ville du skulle bytte? Kanskje han synes det er slitsomt at du flørter. Du sier jo selv han er gift med barn.

• Liker 16
Skrevet

Bytt ASAP.

Anonymkode: 25dbb...d9a

• Liker 4
Skrevet

Begynner å lure på om jeg kjenner denne fastlegen...Men hvis ikke, så kjenner jeg en som er godt gift og har 2 barn og som er kjent for å bruke goooood tid på alle sine pasienter. Og om han hadde bedt deg bytte fastlege så er det nok fordi han merker du tolker relasjonen til mye mer enn den er.

Anonymkode: e25bd...c67

• Liker 6
Skrevet

Føler veldig mange velger å se det de inderlig ønsker at er realiteten, men som egentlig er helt urealistisk. 

• Liker 3
Skrevet

Vanlig å bli betatt av mennesker som er snille mot en.. Jeg ville byttet fastlege og kommet meg ut og møtt andre som kan bli kjæresten din :)

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Synst det var så rart at han lurte på om jeg ville bytte fastlege.

Nei er ikke rart, han har sikkert  skjønt, at du er betatt. Og syns det er slitsomt.

• Liker 15
Skrevet

Høres ut som han ber deg bytte fastlege fordi det er ubehagelig for han å ha deg som pasient.

De sliter allerede nok med å forholde seg til tidsrammer også kommer du å drar ut timen lengst mulig. Big yikes. 

Uansett om det faktisk hadde vært noe der hadde jeg bytta selv. Respekter at han har kone. Finn deg noen bedre som faktisk vil ha deg og ikke bare som ei på si. 

Anonymkode: e438f...009

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Øhhh… hvor ofte går du egentlig til legen?

• Liker 5
Skrevet

Tror nok legen har merket at du er betatt av ham. Det er en ganske direkte forespørsel å be deg om å bytte.. og jeg ville respektert at han antagelig ikke ønsker å ha deg som pasient.

Når man er så betatt at man tenker på noen hele dagen så leter man etter bekreftelser fra motparten. Det betyr ikke at de faktisk ér der, eller at det er gjensidig. Bytt for all del fastlege, er mitt råd! 

• Liker 7
Skrevet

Takk for svar. For det første. Det er han som drar ut timen i det lengste, ikke jeg. Er også han som avtaler timer frem i tid, som jeg kansje ser på som unødvendig? Det som fint kan taes på telefon vil han ha meg inn til kontoret på. 

Hadde det ikke vært for at han er veldig flink, så hadde jeg nok byttet lege. 

Skrevet

Spør han nå bare da, hvorfor han mener at du bør bytte fastlege? 

Anonymkode: 41489...505

• Liker 4
Skrevet

Du lurer ikke på hvorfor han vil du skal bytte lege da? Jeg hadde tatt det som om at han ønsket jeg skulle gjøre det. 
Uansett så er det respektløst av ham/ dere og skravle i en time med mindre det ikke sitter noen ute og venter.  
Hvorfor driver folk på, på den måten?

Er det rart folk må vente i 1-2 timer på venteværelset. 

Anonymkode: cccf8...380

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...