AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Hei. Kjæresten min har sykt lyst til å prøve analfisting. Jeg kan jo godt bli med på det, men jeg er jo redd for at det skal gjøre vondt. Finnes det noen slags bedøvelse eller andre ting man kan gjøre eller bruke for å unngå at det blir vondt? Kanskje en slags spjelk eller noe til å ha mellom, eller langs fingrene så jeg ikke brekker de, får de ut av ledd, eller ryker et leddbånd eller to? Tross alt blir det vanskelig å sitte ved kassapparatet med vonde fingre. Anonymkode: f51c4...145
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Så kjæresten vil bli fristet av deg? Tror kanskje kjæresten vil få mer vondt. Smerte er signal fra kroppen om at noe er galt. Det skal ta man ta på alvor. Dere må jo varme godt opp og bruke masse glidemiddel. Fjerne er glidemiddel spesielt beregnet på analsex. Det «varer» lenger. Også må dere ta det veldig gradvis. Ikke sikkert du får inn hele hånda første gang for å si det sånn Anonymkode: 74dc4...224
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 Bare ta det veldig med ro. Ha øyekontakt, bruk MYE glidemiddel, lek gjerne med penisen hans. Begynn med en finger, deretter to, osv. Når du har fått fire fingre inn, og han vil ha mer, strekker du fingrene dine ut og legger tommelen pekende mot lillefingeren din. Før handa di sakte inn. Hvis det går greit, kan du bevege handa di frem og tilbake. Hvis han ønsker kan du lage en knyttneve inni han. I tillegg kan du stimulere prostataen hans fra utsiden ved å massere mellomkjøttet. Eller innenfra - men det er enklest med peke- og langfinger. Plasser fingrene slik at håndflata di peker oppover (hvis han ligger på rygg) og gjør en "kom hit"-bevegelse med fingrene langs analkanalveggen mot navelen. Det aller viktigste er at han vet at han er i kontroll. At i det øyeblikket han sier "Au", så stopper du, og gir han litt tid til å bedømme situasjonen. Hvis han sier "Stopp", så trekker du ut handa rolig og behersket. Ha gjerne et safeord. Og husk aftercare. Forøvrig, hvis du har lange fingernegler, så fil de enten ned eller bruk engangshansker. Det samme gjelder ringer på fingrene. Rifter i analkanalen kan medføre problemer. Anonymkode: f8b50...384 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå