Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå klarer jeg ikke å formulere meg helt presis - men jeg skal reise bort og vil gjerne at oflk som sender mail til meg skal få en sånn "standardmelding" om at jeg er borte. jeg bruker gmail - kan jeg fikse en sånn melding der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er det i Gmail. Men du kan jo sette opp en ekstern klient med POP fra Gmail, og i den klienten sette auto-reply.

Skrevet

Ok. Ekstern klient vil si en annen mailadresse? For det har jeg jo, både hotmail og en gammel skolemailadresse. Jeg får prøve :-) takk for svar!

Skrevet (endret)

Gmail kan ikke sette opp auto reply foreløpig.

Det cronos vel mente er et e-postprogram, ikke en annen e-postkonto. MS Outlook, MS Outlook Express e.l. Jeg bruker Outlook selv, også til Gmail. Thunderbird er et gratis alternativ, som skal være ganske greit, tror jeg.

Endret av sushigirl
Skrevet

Okai igjen. Outlook har jeg, skal prøve å få knyttet Gmailen til den...

Skrevet
Gmail kan ikke sette opp auto reply foreløpig.

Det cronos vel mente er et e-postprogram, ikke en annen e-postkonto. MS Outlook, MS Outlook Express e.l. Jeg bruker Outlook selv, også til Gmail. Thunderbird er et gratis alternativ, som skal være ganske greit, tror jeg.

Hehe.. det var det jeg mente. Les Gmail gjennom Thunderbird eller Outlook Express, og lag auto-reply der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...