AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Min mann ble svindlet av 180.no og bestemte seg til slutt for å ikke betale fakturaen de sendte etter å ha forsøkt å si opp tullet deres i halvannet år. De sendte saken til inkasso, men han klaget og har nå fått svar hvor det står: «Vi viser til overnevnte sak og bekrefter at saken er tilbakekalt.» Bare for å være sikker, det betyr at inkassosaken er slettet og vi kan puste lettet ut? Har aldri hatt noe med Lindorff å gjøre før, så er ukjent terreng dette. Anonymkode: 3d5af...750
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Min mann ble svindlet av 180.no og bestemte seg til slutt for å ikke betale fakturaen de sendte etter å ha forsøkt å si opp tullet deres i halvannet år. De sendte saken til inkasso, men han klaget og har nå fått svar hvor det står: «Vi viser til overnevnte sak og bekrefter at saken er tilbakekalt.» Bare for å være sikker, det betyr at inkassosaken er slettet og vi kan puste lettet ut? Har aldri hatt noe med Lindorff å gjøre før, så er ukjent terreng dette. Anonymkode: 3d5af...750 Selvfølgelig betyr det at saken er avsluttet og ute av verden. Det var vel ikke så veldig vanskelig å forstå? Anonymkode: 63682...5df
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #4 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig betyr det at saken er avsluttet og ute av verden. Det var vel ikke så veldig vanskelig å forstå? Anonymkode: 63682...5df Var det jeg hadde håpet på. Rett og slett overrasket over at de gav seg så fort når vi har holdt på så lenge med de folka. Vi er ikke norske så syntes språket kunne vært klarere. Anonymkode: 3d5af...750
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Skrevet 22. oktober 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Var det jeg hadde håpet på. Rett og slett overrasket over at de gav seg så fort når vi har holdt på så lenge med de folka. Vi er ikke norske så syntes språket kunne vært klarere. Anonymkode: 3d5af...750 «Tilbakekalt» kan ikke være klarere, det gjelder om man har norsk som 1,2,3 eller 4 språk.Er man usikker på et ord så tar man en Google Translate og tar det derfra. Ja, saken er tatt tilbake, trukket, kansellert, tilbakekalt. Anonymkode: 5ff60...ba4
Gjest Blondie65 Skrevet 22. oktober 2021 #6 Skrevet 22. oktober 2021 Ja, det betyr akkurat det. Skjønner godt at det er vanskelig å forstå dette når en ikke har vært bort i dette før. Må også få si at det er flott at dere ikke ga dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå