Gå til innhold

Vannavstøtende sko som er fin OG gode å gå i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det?

Kikket på Kastel, men alle sa man ble så sykt klam av de, så det kan jeg ikke ha, risikere ikke fot/neglsopp.

Anonymkode: 4dd2a...4a4

Videoannonse
Annonse
Gjest Villfisker
Skrevet

Gore-tex joggesko er det beste jeg har vært borti. Finnes i modeller til alle årstider. Dyre ja, men absolutt verdt det for ryggen og knærne i lengden. Må nok regne med rundt 2500kr.

Skrevet

Ja, det finnes i utallige varianter. Har du noen nærmere spesifikasjon av hvilke sko du tenker på? Skechers har f.eks. noen fine vintervarianter, de bruker memory foam-såle. Men det finnes jo også finere sko. 

Anonymkode: 8fcbc...c06

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for forslag, er de normale i størrelsen? :)

Ja, det vil jeg si. Ser at noen på siden kommenterer at de oppleves som små i størrelsen. 

Anonymkode: 52c18...1d2

Skrevet
Villfisker skrev (58 minutter siden):

Gore-tex joggesko er det beste jeg har vært borti. Finnes i modeller til alle årstider. Dyre ja, men absolutt verdt det for ryggen og knærne i lengden. Må nok regne med rundt 2500kr.

Problemet med de er at de er for sporty, jeg går mest i kjole og det passer seg ikke med typisk joggesko da.

Skrevet

37850_Feltst_vler_M_77_2.jpg

Anonymkode: ce4ff...c29

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

37850_Feltst_vler_M_77_2.jpg

Anonymkode: ce4ff...c29

Nei takk, ikke de klossene der.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TT sko, men de blir for store og klumpete, kanskje tunge også. Passer verken til kjole eller lange gåturer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TT sko, men de blir for store og klumpete, kanskje tunge også. Passer verken til kjole eller lange gåturer. 

Takk, ikke TT sko😅

Skrevet

Brgn sine chelsea boots 🥰

Anonymkode: c45d4...8c1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ikke tunge i det hele tatt 😊 jeg går mye selv og er mye ute, så de passer til det. Usikker på om de er fine til kjole, men til gåturer passer de bra.

Anonymkode: 32d4e...4bb

Skrevet

Jeg har disse! Dyre men Goretex vintersko som ikke er tunge😊 brukes til hverdag og pent😊 finnes i flere farger også

F4F6AD9C-933B-4034-B4C4-EE821999E108.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...