AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg bor i by A og skal til ei venninne I helga i by B hvor vi skal på show og kose oss. Jeg har våkna opp syk, tatt koronatest og er virkelig ikke i form. Jeg kan ikke reise. Hun har ingen andre som kan dra med henne. Har prøvd i går kveld da jeg begynte å kjenne aninger. Vi har tatt kontakt med arrangørene og får beskjed om å delta selv om jeg er syk. De refunderer ikke. Reiseforsikringen min dekker ikke. Er det noe vi ikke har tenkt på her? Sure penger.. Anonymkode: 18070...8c3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bor i by A og skal til ei venninne I helga i by B hvor vi skal på show og kose oss. Jeg har våkna opp syk, tatt koronatest og er virkelig ikke i form. Jeg kan ikke reise. Hun har ingen andre som kan dra med henne. Har prøvd i går kveld da jeg begynte å kjenne aninger. Vi har tatt kontakt med arrangørene og får beskjed om å delta selv om jeg er syk. De refunderer ikke. Reiseforsikringen min dekker ikke. Er det noe vi ikke har tenkt på her? Sure penger.. Anonymkode: 18070...8c3 Gå inn på arrangement-siden på Facebook og selg billettene? Verdt et forsøk i hvert fall. Tror ikke det er noen andre løsninger. Anonymkode: 2db3d...58b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Skrevet 22. oktober 2021 Hvorfor dekker ikke reiseforsikringen? Hva slags forsikring er dette? Har du legeattest? Forøvrig så må jeg si at det er ganske naivt å tro at arrangøren refunderer billettene fordi du er forkjøla 🙃 Anonymkode: 19066...305 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #4 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor dekker ikke reiseforsikringen? Hva slags forsikring er dette? Har du legeattest? Forøvrig så må jeg si at det er ganske naivt å tro at arrangøren refunderer billettene fordi du er forkjøla 🙃 Anonymkode: 19066...305 Reiseforsikringen dekket det ikke, da det ikke var en reise. Jeg har ikke kjøpt tur retur billett sier de. Fordi jeg skulle kjøre de 3t det tok å reise dit med bil.. Har legeattest, sykemelding og koronatest. Spqrebank1 fremtind lofavør forsikring. Sjekket også Mastercard forsikringen i DnB. Tja.. du skjønner under korona har konserthus i Norge refundert billetter til de som er syke fordi de ikke ville ha mennesker med symptomer der. De refundert også hvis noen ikke ville delta likevel fordi det føltes utrygt med dagens smittesituasjon. Så helt naivt var det vel ikke 😅 men, enten gjaldt det ikke dette stedet/arrangør eller så er den ordningen over. Anonymkode: 18070...8c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå