AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Må man søke om fødeplass på KK i Bergen? Dette har ikke jeg fått med meg 😬 Og blir man kalt inn til innskrivingssamtale i uke 35? Jeg har ikke mottat noen innkallelse, og jeg er midt i uke 35. Dette var nytt for meg. Ingen har nevnt. Har også svangerskapsdiabetes som er kostholdsregulert. Skulle jeg da ha bedt om ekstra ul i uke36 for å se størrelsen på fosteret? Har heller ikke gjort dette eller blitt fortalt at jeg skal gjøre det. Forvirret førstegangs her, som dere sikkert skjønner 😇 Anonymkode: 0a0e8...968
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 Har du hatt ultralyd rundt uke 18-20? Da har det blitt søkt om fødeplass. Anonymkode: 39d90...e48 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har du hatt ultralyd rundt uke 18-20? Da har det blitt søkt om fødeplass. Anonymkode: 39d90...e48 Åja. Så bra. Hadde oul i uke 18 👍 Anonymkode: 0a0e8...968
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #4 Skrevet 22. oktober 2021 På ordinær UL på KK i uke 18 fikk jeg beskjed om å fylle ut et fødejournalskjema på helsenorge.no. Jeg er nå i uke 36-37 og har nettop vært på en time på Poliklinikken for gravide i 1.etg på KK. Der hadde jeg en samtale med en lege angående plan for fødsel. Slik jeg oppfattet det er dette noe alle har ihvertfall om det er snakk om risikofødsler eller spesielle tilstander (jeg har dette). Jeg ville bedt fastlegen eller jordmor henvise deg til en slik samtale eller ringt opp dit og spurt. Anonymkode: 782f5...cd0
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Skrevet 22. oktober 2021 Her er skjemaet jeg ble bedt av jm på KK om å fylle ut: https://tjenester.helsenorge.no/skjemautfyller-v2/HV-IIFJ-1 Du må være innlogget i helsenorge for å kunne fylle ut og sende det. Anonymkode: 782f5...cd0
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #6 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På ordinær UL på KK i uke 18 fikk jeg beskjed om å fylle ut et fødejournalskjema på helsenorge.no. Jeg er nå i uke 36-37 og har nettop vært på en time på Poliklinikken for gravide i 1.etg på KK. Der hadde jeg en samtale med en lege angående plan for fødsel. Slik jeg oppfattet det er dette noe alle har ihvertfall om det er snakk om risikofødsler eller spesielle tilstander (jeg har dette). Jeg ville bedt fastlegen eller jordmor henvise deg til en slik samtale eller ringt opp dit og spurt. Anonymkode: 782f5...cd0 Man har ingen samtale på KK dersom det ikke er noe spesifik grunn for det. Jeg har hatt et helt uproblematisk svangerskap og hadde ingen samtale. Hadde ingen kontakt med KK før fødsel utenom OUL. Anonymkode: 43897...8e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå