Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er første mnd etter at vi bestemte oss for å vente med prøvingen til etter jul, og jeg gleder med mye til diverse fester, julebord, jul, nyttår og bursdagen min i januar. Det har ført til at jeg har beveget meg fra å håpe til å ha angst for å bli gravid. Etter 6 mnd med prøving er det deilig å slippe å tenke på det og å bli skuffet hele tiden.

Vi har hatt hopp av i svingen og kondomsex, men den ene gangen et par dager etter e.l. glemte han seg og kom! Hjelp! Jeg venter mensen til helga, men hadde vondt i magen i helga som var, kanskje det var luftsmerter, kanskje ikke.

Uansett, redd for å være gravid i og med at vi hadde bestemt oss og jeg gleder meg mye til en stor fest i slutten av oktober, så klarte jeg ikke dy meg og testet i dag tidlig, selv om jeg vet det er for tidlig. Jeg brukte CB som gir plusstegn ved graviditet. Streken på denne testen består av mange små streker, og først så jeg at den var negativ. Men så ved nærmere sjekk ser jeg at det er 5 små blå prikker der som en positiv strek kan vise seg.

Det var litt sånn:

.

.

. .

.

...................

...................

...................

Men ingenting nedenfor streken, kan dette vært tidlig tegn på positiv? :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kjenenr jeg ikke til de testene der, men det at det var prikker synes jeg høres rart ut. Svak svak strek hadde jeg skjønt, men prikker??? :klø:

Passet du på å lese av testen innen tidsfristen?

Jeg ville ventet til den dagen du venter mens, for så å teste på nytt.

Skrevet

Tror jeg hadde ventet på krysset...

Skrevet

strekene på CB er satt sammen av mange små prikker, det er liksom ikke en helt gjennomtrukket linje, men flere linjer med mange små prikker

Skrevet

Jeg vet - men jeg har sett en slik positivt og det var ikke tvil i hvert fall.

Men håper selvsagt for din skyld at den er positiv da :)

Skrevet
Jeg vet - men jeg har sett en slik positivt og det var ikke tvil i hvert fall.

Men håper selvsagt for din skyld at den er positiv da :)

Det jeg har erfart og hørt er at prikker på CB ikke skal regnes for positiv test...

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...