AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg skal kjøpe ny vaskemaskin og vurderer en fra Samsung, men mener å ha lest tidligere at noen har hatt dårlig erfaring med dem. Jeg ble også fortalt at de tar inn veldig lite vann pga ecobubble-teknologien, men jeg vil jo at tøyet skal bli skikkelig rent Noen som har eller har hatt samsung vaskemaskin og har noe å si? Erfaringer? Anonymkode: 49907...8cd
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 Vi kjøpte vår for 2900 kr i 2008 og den går som ei kule fremdeles, på tross av at den har vært med på tre flyttelass. Så jeg har kun positive ting å si. Men det blir jo litt svogerforskning. Anonymkode: b133f...2dc 1
prt90 Skrevet 22. oktober 2021 #3 Skrevet 22. oktober 2021 Alle nye vaskemaskiner er litt for gjerrige på vannet. Tror ikke Samsung er verre enn andre.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #4 Skrevet 22. oktober 2021 Verste mølet vi har hatt i hus! 4 reparasjoner før det var gått et år. Men det verste var egentlig servicen, tok flere mnd fra den gikk i stykker siste gang til vi fikk pengene tilbake. (For nei, ville selvsagt ikke ha ny maskin fra Samsung) Anonymkode: 55bfb...aa7 1
enkefru Skrevet 22. oktober 2021 #5 Skrevet 22. oktober 2021 Samsung er gode på mobiler og tv... ikke vask! 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #6 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Verste mølet vi har hatt i hus! 4 reparasjoner før det var gått et år. Men det verste var egentlig servicen, tok flere mnd fra den gikk i stykker siste gang til vi fikk pengene tilbake. (For nei, ville selvsagt ikke ha ny maskin fra Samsung) Anonymkode: 55bfb...aa7 Samme erfaring. Anonymkode: 2c2d2...1d9
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Verste mølet vi har hatt i hus! 4 reparasjoner før det var gått et år. Men det verste var egentlig servicen, tok flere mnd fra den gikk i stykker siste gang til vi fikk pengene tilbake. (For nei, ville selvsagt ikke ha ny maskin fra Samsung) Anonymkode: 55bfb...aa7 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Samme erfaring. Anonymkode: 2c2d2...1d9 Var det jeg var så redd for.. var samsung jeg hadde tenkt å gå for, men nå våger jeg vel ikke det.. Anonymkode: 49907...8cd
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg skal kjøpe ny vaskemaskin og vurderer en fra Samsung, men mener å ha lest tidligere at noen har hatt dårlig erfaring med dem. Jeg ble også fortalt at de tar inn veldig lite vann pga ecobubble-teknologien, men jeg vil jo at tøyet skal bli skikkelig rent Noen som har eller har hatt samsung vaskemaskin og har noe å si? Erfaringer? Anonymkode: 49907...8cd Vi har en samsung vaskemaskin, vi flyttet her 6 år siden, og den har vel blitt kjøpt 11 år (det sa utleier) siden siden vi leier, og den var her fra før av. Fungerer helt perfekt, null problem, bra kvalitet. Og jeg vasker klær OFTE. Anonymkode: bf19a...b83
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #9 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har en samsung vaskemaskin, vi flyttet her 6 år siden, og den har vel blitt kjøpt 11 år (det sa utleier) siden siden vi leier, og den var her fra før av. Fungerer helt perfekt, null problem, bra kvalitet. Og jeg vasker klær OFTE. Anonymkode: bf19a...b83 *11 år siden Anonymkode: bf19a...b83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå