AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Er litt usikker på en jeg har kontakt med for tiden. Vi har møttes én gang og hadde en hyggelig date. Vi bor et stykke unna hverandre og skal treffe hverandre igjen om 1 uke. Han ringer meg hver dag og vi prater om alt og ingenting. Men noen ganger når vi skriver meldinger om kvelden, så føler jeg at han kan hinte om seksuelle ting på en indirekte måte. Kan dette være tegn på at han er ute etter én ting? Eller er det normalt å flørte slik på meldinger? Anonymkode: 498c6...425
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Må legge til at han kan ringe meg mens han er på jobb, og virker interessert på andre måter. Er bare så redd for å bli skuffet igjen. Orker ikke flere useriøse menn. Anonymkode: 498c6...425
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 Fortsette å treffe han. Bli kjent. Hold igjen med å ha sex med han. Hen av veien finner du ut av det. Du kan også spør direkte, hva han søker etter. For meg fremstår han ikke seriøs om han hinter til sex etter første date. Men folk utrykker seg forskjellig. Anonymkode: 1eaef...d38 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #4 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fortsette å treffe han. Bli kjent. Hold igjen med å ha sex med han. Hen av veien finner du ut av det. Du kan også spør direkte, hva han søker etter. For meg fremstår han ikke seriøs om han hinter til sex etter første date. Men folk utrykker seg forskjellig. Anonymkode: 1eaef...d38 Har spurt direkte, og han sier han er seriøs. Men det er jo lett å si da. Anonymkode: 498c6...425
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #5 Skrevet 21. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har spurt direkte, og han sier han er seriøs. Men det er jo lett å si da. Anonymkode: 498c6...425 Skjønner at du ikke utelukkende stoler på det. Dere har jo kun møttes en gang også, så selv om han i bunn og grunn søker et forhold, så er det jo ikke sikkert han gjør det med deg. Derfor dere må bli kjent. Anonymkode: 1eaef...d38
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #6 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjønner at du ikke utelukkende stoler på det. Dere har jo kun møttes en gang også, så selv om han i bunn og grunn søker et forhold, så er det jo ikke sikkert han gjør det med deg. Derfor dere må bli kjent. Anonymkode: 1eaef...d38 Ja. Han virker seriøs med det han ellers sier til meg og gjør, men likte ikke helt når det kommer sånne indirekte hint om ting som kan føre til sex så tidlig i dating fasen. Ellers har han så langt de kvaliteter jeg ser etter i en manns væremåte og hvordan han viser interesse. Anonymkode: 498c6...425 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #7 Skrevet 22. oktober 2021 Hvis han tenner på deg og liker deg så vil han jo ha sex med deg. Flørt er jo også en del av det å bli kjent. Om resten også er på plass og han ellers bryr seg om annet i hverdagen din, så er det lov å flørte litt seksuelt tenker jeg uten at du skal tenke han er kun ute etter det. Og husk selv om han er ute etter noe seriøst så kan det snu etter sex, om det ikke er noen kjemi i senga. Bare slapp av og nyt kontakten, ingenting er sikkert uansett. Anonymkode: 05d57...ba0 6
micromaya Skrevet 22. oktober 2021 #8 Skrevet 22. oktober 2021 55 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis han tenner på deg og liker deg så vil han jo ha sex med deg. Flørt er jo også en del av det å bli kjent. Om resten også er på plass og han ellers bryr seg om annet i hverdagen din, så er det lov å flørte litt seksuelt tenker jeg uten at du skal tenke han er kun ute etter det. Og husk selv om han er ute etter noe seriøst så kan det snu etter sex, om det ikke er noen kjemi i senga. Bare slapp av og nyt kontakten, ingenting er sikkert uansett. Anonymkode: 05d57...ba0 Enig i dette. Flørt – og det å finne ut av hvordan den andre "ligger an" seksuelt – synes jeg er en naturlig del av det å bli kjent. For min egen del, som foretrekker endel mer enn vanilje, synes jeg bare det er topp å få avklart preferanser ganske tidlig. Trenger ikke være useriøs av den grunn ;).
Gjest irkan90 Skrevet 22. oktober 2021 #9 Skrevet 22. oktober 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Er litt usikker på en jeg har kontakt med for tiden. Vi har møttes én gang og hadde en hyggelig date. Vi bor et stykke unna hverandre og skal treffe hverandre igjen om 1 uke. Han ringer meg hver dag og vi prater om alt og ingenting. Men noen ganger når vi skriver meldinger om kvelden, så føler jeg at han kan hinte om seksuelle ting på en indirekte måte. Kan dette være tegn på at han er ute etter én ting? Eller er det normalt å flørte slik på meldinger? Anonymkode: 498c6...425 Jeg liker sex og blir tent av folk jeg har kjemi med, så det faller meg naturlig å flørte og hinte og tease. Jeg har opplevd å miste interessen etter sex, men har også opplevd det motsatte. Det tenker jeg er en naturlig del av dating og en risiko du bare må ta. Du kan ikke tenke deg til trygghet.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #10 Skrevet 22. oktober 2021 Kan bare snakke for unge menn mellom 20-30 år, men jeg har oppdaget at de kan ha en tendens til å "falle" raskt og bli nesten litt overdrevent interessert med det første, for så bli mer lunkne etter sex. Jeg har ikke opplevd at noen har ghostet eller dumpet meg HELT etter sex, men dette er i alle fall et signal om at de da ønsker et mer uforpliktende forhold. Noen viktige tegn/red flags: Tar ikke kontakt/vil ikke finne på ting i ukedagene, og helgen (gjerne med alkohol innabords) er tiden han sender deg meldinger, snaps eller ringer for og møtes. Er ikke opptatt av DEG og hvem du er (spør lite, virker uinteressert), men heller i hvordan du ser ut og det seksuelle. Tenker ikke fremover. F.eks. når man skiller lag, så ønsker han ingen plan for neste gang man skal se hverandre. Er ikke spesielt sjalu. Generelt lite opptatt i hva du driver med, hvem du er med, hva du tenker, føler, osv., annet enn akkurat når han vil treffe deg. "Hot and cold": Dvs. kan lade opp stemningen med å gjøre visse ting "riktig" før sex, og så er det ikke så viktig etterpå. Eller han er interessert av og på i perioder. Forsvinner og vil komme tilbake. Du oppfatter ham som en egoist. Ganske enkelt og greit. Anonymkode: e54cd...686 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #11 Skrevet 22. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Kan bare snakke for unge menn mellom 20-30 år, men jeg har oppdaget at de kan ha en tendens til å "falle" raskt og bli nesten litt overdrevent interessert med det første, for så bli mer lunkne etter sex. Jeg har ikke opplevd at noen har ghostet eller dumpet meg HELT etter sex, men dette er i alle fall et signal om at de da ønsker et mer uforpliktende forhold. Noen viktige tegn/red flags: Tar ikke kontakt/vil ikke finne på ting i ukedagene, og helgen (gjerne med alkohol innabords) er tiden han sender deg meldinger, snaps eller ringer for og møtes. Er ikke opptatt av DEG og hvem du er (spør lite, virker uinteressert), men heller i hvordan du ser ut og det seksuelle. Tenker ikke fremover. F.eks. når man skiller lag, så ønsker han ingen plan for neste gang man skal se hverandre. Er ikke spesielt sjalu. Generelt lite opptatt i hva du driver med, hvem du er med, hva du tenker, føler, osv., annet enn akkurat når han vil treffe deg. "Hot and cold": Dvs. kan lade opp stemningen med å gjøre visse ting "riktig" før sex, og så er det ikke så viktig etterpå. Eller han er interessert av og på i perioder. Forsvinner og vil komme tilbake. Du oppfatter ham som en egoist. Ganske enkelt og greit. Anonymkode: e54cd...686 For de fleste er helgen "hellig"/kvalitetstiden, kan like gjerne være et rødt flagg om han ikke vil ses i helg og kun i uken... Anonymkode: 1eaef...d38 1
Antiviruset Skrevet 22. oktober 2021 #12 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan bare snakke for unge menn mellom 20-30 år, men jeg har oppdaget at de kan ha en tendens til å "falle" raskt og bli nesten litt overdrevent interessert med det første, for så bli mer lunkne etter sex. Jeg har ikke opplevd at noen har ghostet eller dumpet meg HELT etter sex, men dette er i alle fall et signal om at de da ønsker et mer uforpliktende forhold. Noen viktige tegn/red flags: Tar ikke kontakt/vil ikke finne på ting i ukedagene, og helgen (gjerne med alkohol innabords) er tiden han sender deg meldinger, snaps eller ringer for og møtes. Er ikke opptatt av DEG og hvem du er (spør lite, virker uinteressert), men heller i hvordan du ser ut og det seksuelle. Tenker ikke fremover. F.eks. når man skiller lag, så ønsker han ingen plan for neste gang man skal se hverandre. Er ikke spesielt sjalu. Generelt lite opptatt i hva du driver med, hvem du er med, hva du tenker, føler, osv., annet enn akkurat når han vil treffe deg. "Hot and cold": Dvs. kan lade opp stemningen med å gjøre visse ting "riktig" før sex, og så er det ikke så viktig etterpå. Eller han er interessert av og på i perioder. Forsvinner og vil komme tilbake. Du oppfatter ham som en egoist. Ganske enkelt og greit. Anonymkode: e54cd...686 Enig i dette, men slike tegn oppdager man ikke om man gir sex lett. Det går uker før man ser slike tegn, og før dette så skjerper slike mennesker seg for å få dradd i havn et ligg og skjuler det meget godt. Psykopater blant annet kan skjule slike ting helt frem til man kommer inn i et forhold og bor sammen. Da smeller det ofte nesten med en gang. Ikke helt i samme gate, men manglende interesse for et forhold kan lett skjules for å få sex.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #13 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan bare snakke for unge menn mellom 20-30 år, men jeg har oppdaget at de kan ha en tendens til å "falle" raskt og bli nesten litt overdrevent interessert med det første, for så bli mer lunkne etter sex. Jeg har ikke opplevd at noen har ghostet eller dumpet meg HELT etter sex, men dette er i alle fall et signal om at de da ønsker et mer uforpliktende forhold. Noen viktige tegn/red flags: Tar ikke kontakt/vil ikke finne på ting i ukedagene, og helgen (gjerne med alkohol innabords) er tiden han sender deg meldinger, snaps eller ringer for og møtes. Er ikke opptatt av DEG og hvem du er (spør lite, virker uinteressert), men heller i hvordan du ser ut og det seksuelle. Tenker ikke fremover. F.eks. når man skiller lag, så ønsker han ingen plan for neste gang man skal se hverandre. Er ikke spesielt sjalu. Generelt lite opptatt i hva du driver med, hvem du er med, hva du tenker, føler, osv., annet enn akkurat når han vil treffe deg. "Hot and cold": Dvs. kan lade opp stemningen med å gjøre visse ting "riktig" før sex, og så er det ikke så viktig etterpå. Eller han er interessert av og på i perioder. Forsvinner og vil komme tilbake. Du oppfatter ham som en egoist. Ganske enkelt og greit. Anonymkode: e54cd...686 Vi som har levd en stund vet jo at noen av disse punktene også funker for å få kvinnen hektet med tanke på forhold også. Det kommer an på hvor bevisst man er, for å virke kul, og ikke desperat på hele tiden etc. Mang en seriøs mann har gått på en smell, fordi han ikke klarer å holde igjen, eller kan "spillet". Og hva gjelder humor, så er det jo mange kvinner som digger kofferthumor, og litt seksualisert snakk. Hvis ikke så er det jo bare å si fra. Er det hele hans repertoar, så er han ikke rett mann uansett. M51 Anonymkode: c3ce3...9a4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #14 Skrevet 22. oktober 2021 Menn som holder jevnlig kontakt i ukedagene ETTER sex er ikke ute etter bare sex. Før sex kan du ikke stole på det. Og får du da bare meldinger en gang i uka kan du banne på at han ikke vil noe annet enn sex. Anonymkode: 8e83d...a15 1
Antiviruset Skrevet 23. oktober 2021 #15 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Menn som holder jevnlig kontakt i ukedagene ETTER sex er ikke ute etter bare sex. Før sex kan du ikke stole på det. Og får du da bare meldinger en gang i uka kan du banne på at han ikke vil noe annet enn sex. Anonymkode: 8e83d...a15 Ingenting er sikkert!! Men det gir indikasjoner og sorterer ut mye søppel! En som tar kontakt mange ganger i løpet av ukedagene, prioriterer deg, vil bli bedre kjent med deg, gjøre ting sammen ja rett og slett bli bedre kjent før sex er en rimelig sikker indikasjon på at hxn er ute etter noe seriøst. Så besøke hverandre hjemme første gangen og det ikke blir sex Men man har kost seg, trivdes, kost og kysset og kjemien er der! Uten at hxn presser på for sex! Da vet du at det er noe seriøst med 100% sikkerhet. Og den spenningen som da bygger seg opp, og den lidenskapen ? Den er utrolig. Så etter at man har hatt sex og dette fortsetter omtrent på samme måte i månedene som kommer? Da har man funnet den rette. Kjærlighetens første port er passert. Så skal man inn port nummer to, når forelskelsen demper seg litt ned, og det går over til kjærlighet. At man da gjør ting sammen, prioriterer hverandre, trives sammen og det er gjensidig. Da kan man gå inn den siste porten til et varig godt forhold. Mange tryner i den første. 1
jabx Skrevet 23. oktober 2021 #16 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 21.10.2021 den 23.16): Er litt usikker på en jeg har kontakt med for tiden. Vi har møttes én gang og hadde en hyggelig date. Vi bor et stykke unna hverandre og skal treffe hverandre igjen om 1 uke. Han ringer meg hver dag og vi prater om alt og ingenting. Men noen ganger når vi skriver meldinger om kvelden, så føler jeg at han kan hinte om seksuelle ting på en indirekte måte. Kan dette være tegn på at han er ute etter én ting? Eller er det normalt å flørte slik på meldinger? Anonymkode: 498c6...425 Men altså... i et forhold har man jo seks. Ønsker du at han ikke skal være seksuelt interessert i deg?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå