Gå til innhold

jeg tvinger meg selv til å ha sex med ff. Er det noe galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tvinger meg selv til å ha sex med min ff. Han er verdens hyggeligste fyr. Og ønsker meg alt vell. Men jeg tvinger meg selv til å ha sex selvom jeg egentlig ikke vil. Når jeg er på vei hjem igjen, så griner jeg som regel. Jeg har hatt mye å slite med for tiden, og er redd for at det utløser at jeg ikke er så snill med meg selv. 

Er det noe galt? 

Anonymkode: a0759...6a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, noe er galt. 

Ta kontakt med legen din, og få time hos psykolog. 

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor tvinger du deg selv når du vet at du ikke vil? Føler du at du "må" eller at du "burde"? Eller er det at du ønsker at du hadde lyst, men du har egentlig ikke lyst og så føles alt feil? 

Jeg tror det hadde vært godt for deg å snakke med en terapeut. Det betyr ikke at noe er feil med deg, de fleste har godt av å snakke med psykolog en gang i livet.

Anonymkode: 1ff18...884

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor ha en ff hvis du ikke vil ha sex? 

Ja, støtter tanken din om at noe er galt, og rådet om å oppsøke hjelp.

Anonymkode: 9a154...5e3

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg tvinger meg selv til å ha sex med min ff. Han er verdens hyggeligste fyr. Og ønsker meg alt vell. Men jeg tvinger meg selv til å ha sex selvom jeg egentlig ikke vil. Når jeg er på vei hjem igjen, så griner jeg som regel. Jeg har hatt mye å slite med for tiden, og er redd for at det utløser at jeg ikke er så snill med meg selv. 

Er det noe galt? 

Om man griner på vei hjem og egentlig ikke vil, ja da er det noe galt. Ville anbefalt å vurdere hjelp til å håndtere det som er det egentlige problemet 🙂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er det noe galt? 

Selvfølgelig er det noe galt. 

Anonymkode: 7d8c6...0a3

Skrevet

Har du noen du kan snakke med? En venn, nær søsken, legen din? 

Du må aldri presse deg selv til å ha sex. Det er helt i orden å si nei, uansett hva grunnen er. 

Anonymkode: 4366a...d19

• Liker 2
Skrevet

er det noe galt? har paven rar hatt? bajser bjørner i skogen? svaret vil kanskje ikke overraskende være ja på samtlige spørsmål.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ha ff når du ikke vil ha sex? Ff forhold har som regel ikke forpliktelser. Det er bare å si nei. Ff forhold skal være deilig!

Anonymkode: 905e4...3fb

• Liker 3
Skrevet

For meg høres det ut som at det du driver med er selvskading, eller at du på en eller annen måte blir utnyttet.

FF forhold skal være fordi man vil ha sex uten noe annet, så her er det noe galt. Slutt å gjøre det som skader deg, finn ut hva du vil.

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er du i forhold til ff?

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvor gammel er du i forhold til ff?

9 år yngre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...