Gå til innhold

Bilen min ble tauet bort pga veiarbeid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

P-skilt gjelder i kjøreretning på den siden av veien skiltet står, fra skiltet og til det enten er et kryss eller et nytt skilt. Så det kan gjelde for hele veien. Er såvidt jeg vet ingen krav om at det skal være i øyelinje så lenge det er en "hel" vei fra skilt til der man parkerte. 

Anonymkode: e853f...4b3

Skrevet
Hulderen skrev (4 timer siden):

Det er fullt mulig å være glad for veiarbeid, uten å bli glad for en unødvendig bot. 

Slik er det når man parkerer på offentlige veier, i såfall er det like urettferdig som at jeg på uriktig vis mistet lappen

Skrevet
8 minutter siden, knulleGuden666 said:

Slik er det når man parkerer på offentlige veier, i såfall er det like urettferdig som at jeg på uriktig vis mistet lappen

Maser du om dette fortsatt?

Skrevet
frogger skrev (1 minutt siden):

Maser du om dette fortsatt?

Ja, det sitter i kroppen min resten av livet, mer urettferdig behandlet kommer jeg aldri til å bli

Skrevet
Just now, knulleGuden666 said:

Ja, det sitter i kroppen min resten av livet, mer urettferdig behandlet kommer jeg aldri til å bli

Du mister ikke lappen pga urettferdighet, du mistet den fordi du brøt loven!

Skrevet
knulleGuden666 skrev (28 minutter siden):

Å, var det du som skrenset rundt på den parkeringsplassen? Jeg husker den saken der. Dessverre kan jeg ikke huske å ha fått noe sympati for deg der.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...