AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Føler nesten min mann er den eneste. Bør jeg bare respektere at han ikke har så lyst til å prøve? Anonymkode: 4c95f...24b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg har hatt min andel mannfolk, og kun en av de var interessert i analsex, så jeg svarer ja. Men når en leser her inne, finnes nok alle de andre jeg ikke har vært bortpå Anonymkode: c79d7...66e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Skrevet 21. oktober 2021 Mannen min bryr seg ikke, dvs han ønsker ikke å gjøre noe bak. Heldigvis, for jeg vil heller ikke😂 hos meg er det enveiskjørt der, hvis man kan si det sånn... 🙉 Anonymkode: 53b05...d0e 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #4 Skrevet 21. oktober 2021 Jeg. Jeg staker ikke i dritt. Og hvordan rumpen din ser ut bryr meg midt på legghårene. Anonymkode: 07b3f...381 4
Gjest ABM Skrevet 21. oktober 2021 #5 Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har hatt min andel mannfolk, og kun en av de var interessert i analsex, så jeg svarer ja. Men når en leser her inne, finnes nok alle de andre jeg ikke har vært bortpå Anonymkode: c79d7...66e Bortsett fra meg i så fall...er ikke så overstadig interressert nei...🙈
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #6 Skrevet 22. oktober 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg. Jeg staker ikke i dritt. Og hvordan rumpen din ser ut bryr meg midt på legghårene. Anonymkode: 07b3f...381 Jeg staker ikke i dritt er et uttrykk jeg kommer til å stjele. Jeg liker da en rompe med fine former, men man putter ikke snabel der det kommer kabel. Anonymkode: 1a482...771 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #8 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg. Jeg staker ikke i dritt. Og hvordan rumpen din ser ut bryr meg midt på legghårene. Anonymkode: 07b3f...381 På tide å oppdatere kunnskapen om kroppens anatomi. Det finnes ikke drit i ytre del av av tarmen, så sant du ikke er i ferd med å drite på deg eller er på vei til do mens du holder deg for harde livet. Du høres ut som en ekte "mann" som ikke bryr deg noe om hvordan rumpa til dama ser ut. Tipper generelt blant menn som har hatt en streng og tidvis nevrotisk oppdragelse, så er nok det flere som synes rumpa på dama er ekkelt, en motbydelig bakteribombe etc. Samme type "menn" som dumper deg om du slipper en fis i søvne og som brekker seg av å se dama på alle fire. Skikkelig ekte "menn". Anonymkode: 3fac2...674 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #9 Skrevet 22. oktober 2021 Tror ikke det er så stor andel av menn som er perverse. Tror trenden med rævstapping kommer av at det liksom er blitt trendy med å utforske seksualitet og at blant yngre er større grad av biseksualisert. Analsex er jo en homsegreie, og tenker nok menn som er sykelig opptatt av dette tenner på menn. Anonymkode: 4556b...36f 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #10 Skrevet 22. oktober 2021 Ja, selvfølgelig gjør det det. Ene eksen sa at han kanskje kunne tenke seg å prøve, men det ville ikke jeg så ingen mer mas eller snakk om det. Siste eks var ikke interessert i det hele tatt. Helt greit for min del. Anonymkode: a6999...18e
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #11 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror ikke det er så stor andel av menn som er perverse. Tror trenden med rævstapping kommer av at det liksom er blitt trendy med å utforske seksualitet og at blant yngre er større grad av biseksualisert. Analsex er jo en homsegreie, og tenker nok menn som er sykelig opptatt av dette tenner på menn. Anonymkode: 4556b...36f Ingolf, har du funnet veien til Kvinneguiden fra mamma og pappas gutterom? Jeg er glad i kvinners rumper, å se på de og knulle de. Og det har jeg vært i de siste 25 årene. Det hele startet med at jeg traff en kvinne som hintet om jeg kunne stikke inn en finger i henne samtidig som jeg penetrerte henne. Fra denne dag har jeg aldri sett meg tilbake. Variasjon er tingen, fokuset på hele kroppen, alle erogene soner, inkludert analåpning. Og nei, jeg har aldri tent på en mann og kan ikke skjønne meg på hvordan jeg helt ut av det blå plutselig skal begynne å tenne på menn. Har til og med hatt noen MMD trekanter og vært i kontakt med den andre mannens penis. Det har ikke gitt meg ekstra lyst på menn. Anonymkode: a0152...171 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #12 Skrevet 22. oktober 2021 Tror alle kjærester jeg har hatt av alle typer ar vært interessert i analsex, det har bare tatt litt tid før de har turt å si det. Anonymkode: b0646...4cd 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #13 Skrevet 22. oktober 2021 Har aldri hatt en partner som har ytret noe ønske om det. Heldigvis Anonymkode: 4830f...e59 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #14 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror ikke det er så stor andel av menn som er perverse. Tror trenden med rævstapping kommer av at det liksom er blitt trendy med å utforske seksualitet og at blant yngre er større grad av biseksualisert. Analsex er jo en homsegreie, og tenker nok menn som er sykelig opptatt av dette tenner på menn. Anonymkode: 4556b...36f Greit rotete og selvmotsigende. Legning handler om kjønn, det lærte man på barneskolen. Analsex mellom menn og kvinner har vært praktisert i alle tider av historien. I den grad det er mer bifile menn i dag, så utforsker de da sex med menn og kvinner. Selv om Eva har munn, hender og rumpe, så har hun et helt annet kjønn. Men du synes kanskje det er et fett om Åge eller Eva suger deg, munn er munn lissom 😂 Men ja, at det for deg ikke spiller noen rolle om rumpen sitter på en mann eller en dame sier jo veldig mye om deg. Anonymkode: 3fac2...674 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #15 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): På tide å oppdatere kunnskapen om kroppens anatomi. Det finnes ikke drit i ytre del av av tarmen, så sant du ikke er i ferd med å drite på deg eller er på vei til do mens du holder deg for harde livet. Du høres ut som en ekte "mann" som ikke bryr deg noe om hvordan rumpa til dama ser ut. Tipper generelt blant menn som har hatt en streng og tidvis nevrotisk oppdragelse, så er nok det flere som synes rumpa på dama er ekkelt, en motbydelig bakteribombe etc. Samme type "menn" som dumper deg om du slipper en fis i søvne og som brekker seg av å se dama på alle fire. Skikkelig ekte "menn". Anonymkode: 3fac2...674 Ikke min erfaring med menn, tvert imot. Anonymkode: 026f2...fb0
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #16 Skrevet 23. oktober 2021 Elsker fine damerumper, og koser gjerne med dem / stryker på dem. Men analsex? Nei, det er fullstendig turn-off. Kunne aldri kommet på tale uansett hvor sexy dama hadde vært. Anonymkode: 88090...5c7
Gjest HegeMarie Skrevet 23. oktober 2021 #17 Skrevet 23. oktober 2021 Analsex er en fetish. En ganske vanlig en, men selvsagt er det mange som ikke har den. Skjønner at det er litt kjipt for deg dersom du er veldig inni det selv.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #18 Skrevet 23. oktober 2021 HegeMarie skrev (6 minutter siden): Analsex er en fetish. En ganske vanlig en, men selvsagt er det mange som ikke har den. Skjønner at det er litt kjipt for deg dersom du er veldig inni det selv. Pun intended? Anonymkode: c79d7...66e 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #19 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): På tide å oppdatere kunnskapen om kroppens anatomi. Det finnes ikke drit i ytre del av av tarmen, så sant du ikke er i ferd med å drite på deg eller er på vei til do mens du holder deg for harde livet. Du høres ut som en ekte "mann" som ikke bryr deg noe om hvordan rumpa til dama ser ut. Tipper generelt blant menn som har hatt en streng og tidvis nevrotisk oppdragelse, så er nok det flere som synes rumpa på dama er ekkelt, en motbydelig bakteribombe etc. Samme type "menn" som dumper deg om du slipper en fis i søvne og som brekker seg av å se dama på alle fire. Skikkelig ekte "menn". Anonymkode: 3fac2...674 Du vet at det alltids finnes avføringsrester i ytre del av tarmen? Endetarmen er jo ikke akkurat klinisk steril for bæsj, tarmbakterier og avføringslukt. Og dette er jeg ikke noe rørlegger for. Derav er uttrykket mitt bunnsolid. Om jeg er en ekte "mann" eller ikke har jeg aldri fundert over. Jeg har skjegg og penis, så jeg antar jeg er en ekte mann. Men når det kommer til rumpe så har jeg aldri brydd meg. Om den er stor eller små eller skjev eller ren eller har cellulitter bryr jeg meg som sagt ikke om. Det er ikke rumpa som er kvinnen. Men jeg antar menn er som kvinner og finner forskjellige ting attraktivt. Noen liker rumpe, noen liker mage, noen liker pupper, noen liker mora, noen liker tanta, noen liker håret og noen liker ingenting ved henne. Sånn er det. Jeg finner attraktivitet i øyne, utstråling og mage. Det er ingenting som er mer vakkert ved en kvinne enn overkroppen. Og nei, jeg snakker ikke om modeller eller kvinnelige, maskuline treningsguruer. Jeg snakker om en helt normal kropp. Med normal BMI +/- 10 kg, med normal holdning, normal renslighet og uten dilldall. Der er jeg. Om dette er å være "mann" eller mann vet jeg ikke, men som sagt, anatomien min tilsier at jeg er en av delene. Anonymkode: 07b3f...381 3
Lorieen Skrevet 23. oktober 2021 #20 Skrevet 23. oktober 2021 Ja, de finnes, heldigvis. Jeg hadde ikke giddet å være sammen med en mann som maste om analsex. Det er så totalt uaktuelt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå