Gå til innhold

Jeg har begynt å elske deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er du ett år og tre måneder. Endelig har de gode følelsene kommet. Jeg kjente det i dag at jeg gledet meg til å se deg. At jeg ville kysse deg og kose med deg. At jeg ble varm inni meg da du smilte til meg. Jeg har ikke kjent på det før. Og det har jeg hatet meg selv for.

Jeg har prøvd å skjule det for alle. For det var så utrolig vanskelig. Skamfølelsen var så stor. For du er så utrolig fin, søt og snill. Ingen er finere enn deg. Men jeg følte ingenting.

Fødselsdepresjon sa fastlegen. Raksjon på traumatisk opplevelse sa psykologen, da jeg endelig fikk komme på vurderingsamtale. Du skal få komme foran i køen. Men du må uansett regne med 3-6 måneder ventetid. Og jeg venter fremdeles på time.

Du fortjener all kjærlighet i verden. Har du merket at jeg ikke elsket deg? Alle sier at du er så mammadalt. Jeg føler at du er så knyttet til meg. Nå begynner jeg å knytte meg til deg også.

Anonymkode: 2c2aa...5ff

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

❤️

Nå ble jeg rørt! Jeg er sikker på at barnet ditt er knyttet til deg og elsker deg fordi du er utrolig fin og snill du også. Ikke hat deg selv. Dette går bra!

Anonymkode: f1710...e16

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...