Gå til innhold

Oss uten sokker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir vi som ikke bruker sokker sett rart på av andre. Er det vanlig å få kommentarer på at en ikke bruker sokker.Legger du merke til om noen ikke har sokker på seg og hva tenker visst du ser personen er uten sokker.

Anonymkode: 45eb1...b97

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg går helst uten sokker om jeg kan, men folk som går uten sokker i sko står i en særklasse syntes jeg😅 legger definitivt merke til det, litt som sokker i sandaler er litt rart det også. 

Noe mer tenker jeg ikke over det😅 

Skrevet

ja, nå har det vært lenge siden en tråd om hvem som ser rart på de som ikke bruker sokker. det synes jeg var på tide.
her er min mening. klar?

det er vel samma fanden hva du har eller ikke har på puselankene? 
jeg synes det er mer rart med de som går med sokker på ørene. fy faen, de er rare, de. 

• Liker 5
Skrevet

Om man ikke bruker sokker ute om vinteren så tenker jeg "det så kaldt ut", hvis man i tillegg klager over at det er kaldt så tenker jeg "så ta på deg sokker da, det hjelper." 

Sånn ellers kan dere ha på det dere vil på beina deres, jeg legger sannsynligvis ikke merke til det 😅

• Liker 2
Skrevet

Går alltid uten sokker hjemme. Har gjort det fra jeg var liten. Går barbeint ute om sommeren også. Husker jeg var på ferie i Italia en gang som barn. Satt meg i bilen uten sko og sokker, og måtte gå barbeint rundt på glohet asfalt i sommervarmen i byen til vi fant en skobutikk🙄 Har tråkket på mang en spiker opp igjennom også. Vasker føttene før jeg legger meg i senga selvsagt. 

Jeg går derimot ikke uten sokker hjemme hos andre eller hvis jeg har besøk av andre enn de nærmeste. Det syns jeg er ekkelt. Er også av den typen som syns føtter er skikkelig ekkelt, så ser jeg andre gå barbeint, så tenker jeg automatisk: æsj. 

Anonymkode: 60c0e...5d5

• Liker 1
Skrevet

Vanlig folk er ikke så veldig opptatt av sokker - det er bare sokker-haterne som er opphengt i sokker.

Anonymkode: dad09...62a

Skrevet

Barbent hele sommeren, og varm strømpebukse hele vinteren. Så da er det sjeldent jeg bruker sokker. 

Skrevet

Skal man inn til noen, så er det jo bare å ha et par tynne nylon ankelstrømper i veska som man kan dra på om man går med bukser. Har man en litt lang kjole holder det med knestrømper. Fort gjort å dra på de også. Om vinteren går vel ingen ut på besøk til noen uten å ha noe på føttene?

Anonymkode: 71e0f...b7d

Skrevet

Jeg legger merke til det og syns det er rart ja. Og så tenker jeg ; bortskjemte folk som bruker masse penger på å bo og bruker altfor mye til oppvarming. For i hus jeg kjenner er det ullsokker som passer best mesteparten av året. 

Så folk snakker om deg uten sokker ja. Det er litt utenfor normalen. 

Anonymkode: 532c0...611

Skrevet

Skulle gjerne gått barbeint hele tiden jeg egentlig, men for det første er det for kaldt de aller fleste steder der jeg ferdes, og for det andre hater jeg å få rusk festet under nakne føtter. Men jeg takler ikke sokker som strammer rundt leggen , så jeg bruker nærmest utelukkende ankelsokker, eller store, tykke sokker som ikke strammer. Eventuelt knestrømper om antrekket tillater det.

Legger merke til om andre går barbeint, men det er ikke noe jeg bryr meg om.

Gjest laPistola
Skrevet

Jeg tror jeg hadde stusset litt om du gikk bar i lave sko ( så det syntes at foten er bar) i snøen i Norge på vinteren. Det er fordi det høres fryktelig kaldt ut. Ellers bruker jeg oftest strømpebukse på vinteren selv, så vet ikke om det defineres   som « uten sokker» . 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skal man inn til noen, så er det jo bare å ha et par tynne nylon ankelstrømper i veska som man kan dra på om man går med bukser. Har man en litt lang kjole holder det med knestrømper. Fort gjort å dra på de også. Om vinteren går vel ingen ut på besøk til noen uten å ha noe på føttene?

Hva skal menn gjøre da, skal de dra på seg et par tynne nylonstrømper ?

Skrevet (endret)

Assosierer dette til hippier og folk med fotfetish. Har ikke noe imot verken hippier eller fotfetishfolk, så all good! 

Det eneste jeg synes er virkelig rart er at du stiller masse spørsmål uten å bruke spørsmålstegn. Sært!

Endret av Måneklokke
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva skal menn gjøre da, skal de dra på seg et par tynne nylonstrømper ?

Ja. De passer til alle føtter. 

Anonymkode: 1d87f...0f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja. De passer til alle føtter. 

Anonymkode: 1d87f...0f0

Generelt tror jeg mange flere menn går med sokker både sommer og vinter? Men jeg har aldri sett menn gå med nylon ankel eller knestrømper??

Skrevet

Her er det sokker hele året døgnet rundt. Hater nakne føtter. 

Skrevet

Er ganske vanlig å se bare føtter når man er på besøk eller får besøk, de fleste ser jo ut som de ikke har sokker i sko også (selv om de sikkert bruker veldig korte sokker)

Tenker faktisk ikke over om noen har sokker eller ikke, da det er like vanlig å ha som ikke. Tror nok det har noe med alder å gjøre også

Anonymkode: 32b12...314

Skrevet

Ja, jo eldre folk er, jo mer sjelden uten noe på føttene. Damer på 60+ ser jeg svært sjelden gå uten strømpebukse og ev. sokker. Må i så fall være midt på sommeren.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jo eldre folk er, jo mer sjelden uten noe på føttene. Damer på 60+ ser jeg svært sjelden gå uten strømpebukse og ev. sokker. Må i så fall være midt på sommeren.

Synes det er motsatt jeg, er i 22 og ikke mange av mine venninner som går med sokker når de er hjemme eller på fest

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Synes det er motsatt jeg, er i 22 og ikke mange av mine venninner som går med sokker når de er hjemme eller på fest

??? Har du lest det som du kommenterte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...