AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Skrevet 21. oktober 2021 Har ei 3 åring og har også en nevø på 7. av og til leker de fint og veldig roligt men så plutseligt så krangler de over alle lekene, der plutselig eldste begynner å slår henne og skal gjømme alle lekene, han forstår ikke så mye det med å vente på tur. begynner snart å bli sliten av å ha han på besøk.. Føler meg grusom for og si det, han kan være en veldig snill gutt men sier veldig mye stygge ting til henne. Føler også jeg gruer meg til jul siden orker ikke krangling i jul mellom de 😳 spesielt siden jeg har henne 2 juledag og de vil at alle vi skal samles når hun kommer. Og ønsker å ha det litt roligt mellom gave åpning uten at de skal krangle øve gavene hun får.. Anonymkode: 8c067...fc4
Anonymous 91 Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 Da må du gripe inn, å si det ikke er lov å slå. Og at det gjør vondt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Skrevet 22. oktober 2021 Han er 7. Han burde kunne låne og dele uten problem. Hvertfall ikke slå noen som er mindre enn seg. Du tar han ut av situasjonen. Forklarer hva som er greit eller ikke. Setter klare regler. Kan han ikke oppføre seg må de dra hjem. Helt greit å krangle litt, men man får lære barna hvordan man gjør det. Her er det nulltoleranse for vold og stygt prat under krangler. Da skilles barna i hvert sitt rom til de klarer å si unnskyld til hverandre. Å heller si hva de ønsket ved å kommunisere ordentlig. Anonymkode: 646fd...845 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå