Turte Skrevet 8. oktober 2002 #1 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg er på utkikk etter jobb, men trenger noen tips på hva slags jobber som finnes der ute... Jeg har nemlig lyst på en jobb som bare ikke er å sitte foran en pc-skjerm størsteparten av dagen. Det har jeg gjort for mye før. Først tenkte jeg at butikkarbeid passet for meg, men ikke nå som jeg har funnet ut hvor dårlig betalt det er. Vil gjerne høre dine eller andres erfaringer. Begynner å bli oppgitt... :oops: Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 8. oktober 2002 #2 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hva LIKER du å gjøre da ? Har du noen spesielle hobbyer du vil holde mer på med ? Eller noen sterke ønsker om karriere innen noe spesielt ? Det er lettere å gi råd om slikt hvis man kjenner deg eller at man vet hva du liker å holde på med. Hva har du av utdannelse ? Hva er det siste du har gjort i arbeidslivet ? Jeg har slitt med å finne ut hva jeg vil, er bare 22, men synes det er slitsomt å vingle så mye gjennom tusen forskjellige ønsker mht utdanning og karriere. Er helsesekretær og har jobbet litt med det, men skal utdanne meg til kjemiingeniør (tror jeg,- det er det som er planen pr dags dato i allefall) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 9. oktober 2002 #3 Del Skrevet 9. oktober 2002 Her er en test hos Aetat som du bør ta: > http://jobbsok.aetat.no/default.asp?Login=4 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå